Inlägg från: Minimalla |Visa alla inlägg
  • Minimalla

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Loppan: jättefina!! Och de blir stora när jag klickar på dem... ska in och glutta i ditt galleri nu då...

• Minimalla

Ja det funkar när jag klickar - konstigt...
    Så här gör jag iaf: Markera bilden när den är liten, kopiera med ctrl+c och klistra in i tråden med ctrl+v.

• Minimalla

Nun: fast för att komma igång så behöver man ju inte lägga så mycket pengar... Jag betalade nog 150-200 för det allra nödvändigaste - typ lite papper (några enfärgade och några mönstrade), fotofix, en burk med blommor att dekorera med. Man bestämmer ju helt själv hur mycket man vill köpa på sig, kan nog vara smart att handla lite i taget - inte minst för plånboken, men även för att man ändrar smak ganska snabbt och för att man ibland köper sånt man inte vet vad man ska ha det till. Jag handlar lite då och då, för ett par hundralappar i taget - det funkar för mig men givetvis finns det alltid MYCKET mer jag skulle vilja ha...

• Minimalla

Nyfikenörn: jättesnygg LO! Och vilket bra rubrikförslag du gav (ÖFning), måste jag memorera .

MiaB72: Jag har också akrylfärgerna från CO, men jag tycker de luktar så fruktansvärt, så jag drar mig för att använda dem. Ska bli kul att se vad du gör med dem, jag har inte vågat mig på att blanda några egna nyanser än, utan har använt dem som de är - alla färger är ju inte jättesnygga direkt. Men svart är ju svart och vitt är vitt etc .

Venezuela: Tycker LOn var superfin, så stilren och snygg. Reportern lär ju bli grymt imponerad och kanske trilla ner i träsket hon med

Bark: Jättefin tycker jag

• Minimalla
    Matriark skrev 2007-01-29 19:54:21 följande:
    Är det någon som känner igen de glittriga bokstavsstickersen som jag har på min klocka? Vet vilken tillverkare det är och vart jag kan få tag på fler??Jag hade inte förpackningen kvar
    De heter möjligtvis inte Twinkle type? Försökte lägga in en direkt länk men det funkar inte... om du kollar under alfabet och sen under chipboard finns bild
    www.pysselpassion.e-butik.se/
  • Minimalla

Jag fick ett kuvert från Magdas scrapbooking idag. Förra veckan fick jag nämligen min beställning, men istället för det rub-ons alfabet som jag beställt fick jag siffror. När jag mailade och frågade om alfabeten fick jag till svar att det blivit fel och att hon skulle skicka rätt på en gång och att jag kunde behålla siffrorna som kompensation, superservice tycker jag! Fick förresten också oreanga och svarta blommor och blomchipboards.

Massor or till er som lagt ut nytt... som vanligt ger jag inget ris för jag tycker ni är så bra!

• Minimalla

Jag utmanade ju mig själv (och er andra... särkskilt du Camasunary *tittar strängt* ) att scrappa månadsLOs för ett tag sen. Jag har faktiskt kommit i fatt till 9 månader och hon blir 1 år den 24 feb. Tycker det är ganska bra jobbat, fast jag är inte jättenöjd med alla förstårs, men så blir det ju ibland...

• Minimalla
    Fnyz skrev 2007-01-31 13:30:41 följande:
    Jag utmanade ju mig själv (och er andra... särkskilt du Camasunary *tittar strängt* ) att scrappa månadsLOs för ett tag sen. Jag har faktiskt kommit i fatt till 9 månader och hon blir 1 år den 24 feb. Tycker det är ganska bra jobbat, fast jag är inte jättenöjd med alla förstårs, men så blir det ju ibland... det var ju då när du utmanade oss med det som jag tog tag i saken för då låg jag flera månader efter fast 8 och 9 månaders LO:sarna får ni inte se än
    Jamen det är klart att man kan lita på dig, du låter inte nån utmaning springa dig ur händerna minsann .

Claudia: vad roligt att du får synas så mycket på Swe! Jag gillade både som varit med, men den senaste var ju helt underbar!
    FrökenFreja skrev 2007-01-31 18:05:09 följande:
    Är det någon annan här som ska på Linköpingsträffen i helgen? Jag längtar sååååå mycket!
    Jag har inte anmält mig, men jag funderar på att åka dit och shoppa lite och kika runt.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket