-
Vad kul att det flyter på!Meli skrev 2007-01-31 19:20:11 följande:Nu är jag färdig med "Amanda 2 månader"Så fort det går och så roligt det är nu när man slipper det 8för mig) jobbiga A4formatet. Nu ska jag gå igenom bilder till Antons Nyfödd sida som är en ful A4 i dagsläget
Roligt för oss andra också som kommer ha massor av nya LOs att kika på
.
-
Jag tänkte också hänga på... om jag inte glömmer bort det när jag sitter här och surfar runtFnyz skrev 2007-02-01 18:37:06 följande:har ni sett de här: www.aftonbladet.se/vss/klimathotet/story/0,27...jag tänkte hänga på så då ses vi inte på fl då
-
Pylle: jättefina! Härliga färger och fina dekos
. Och vad stor din tjej har blivit! -
Matriark: härlig ny LO!
Sol30: Det går undan för dig nu. Jag gillade din nya, snygga kvadrater i mönstrat papper.
Marajjah: Jag gillar ju allt du gör, och de senaste var inget undantag. Snyggt!
Här kommer en ny från mig. Den här gången blev det inte någon bebisLO för ovanlighetens skull. Blev lite inspirerad av hur webmosterhelen alltid gör så snygga och kärleksfulla LOs om sin karl och i senaste Scrapbookingmm var det ju så hiiiimla mycket hjärtan och lööööve så det fick bli en LO om min sambo och "våran låt". Den smöriga Ronan Keatings "When you say nothing at all". Synlig journaling är citat ur låten och dold journaling är om vår relation till låten (first kiss - sweeeeet memories
)

-
Och jag får "glida" hela vägen från datorbordet i vardagsrummet ut till köksbordet i köket för att få scrappa lite. Hmm låter liksom inte riktigt lika bra...Marajjah skrev 2007-02-02 13:39:20 följande:Jo79 skrev 2007-02-02 13:15:09 följande: Marajjah: Tänkte göra ett födelsedagskort nu, och iom att vi köpte ett nytt skrivbord där BÅDE datorn och mina scrapgrejjer får plats så kommer jag bara att....gliiida lite åt höööger så kan jag scrappa, och när jag vill kolla lite i scrapträsktråden så gliiider jag lite åt vänster! Underbart!! Lycka!! Mamma till KaramEllenÅ jag glider precis tvärtom när jag ska göra samma sak som du... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610 -
Som vanligt blir jag sååå glad över era gulliga kommentaros!

Fritt fram för liftningkanskesnart skrev 2007-02-02 14:50:34 följande:Hej, hopp. Vad mycke fint ni gjort! Har kikat in i gallerier och försökt kommentera (sorry om jag glömt någon), men det är svårt att risa och rosa när allt är så himla otroligt fint!!Minimalla: Vilken härlig LO med er låt! Har haft problem sista dagarna att komma på vad jag ska scrappa om men nu vet jag precis Tack för inspirationen (& hoppas det är ok att jag liftar din idè om låten)Ha en fortsatt trevlig dag allihop (kan man ha annat när det är Fredag) TJING.
. Jag läste ju vad du skrivit om hur du tappat lusten att scrappa så det var faktiskt det som fick mig att lägga ut min senaste LO, om den kan inspirera dig att scrappa lite mer så har du gjort min dag
.
Frågor från Cheri:
1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
Alltså, jag skulle ju vilja välja skitigt rockigt eller tufft punkigt men jag tror det får bli färgsprakande glatt.
2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
Just nu är det nog BasicGrey (inte alla serier men gärna blush och uc och så de nya då - yummie!).
3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
Röd
4. Prickigt eller schackrutigt?
Prickigt
5. Randigt eller rutigt?
Randigt -
Jo79: grattis till din fina scraphörna!
Jättefint kort!! -
Tycker det blev superbra. Det passar så himla fint ihop med det mönstrade papret. Snyggt!2xA skrev 2007-02-03 17:19:11 följande:Nu har jag fixat om den här LO´n. Bytte ut fotot mot ett annat.Vecka 34+0 - BF 17 mars 2007 -
Hallå på er träsktroll!
Jag har inte hunnit vara så aktiv vare sig här i träsket eller med scrappandet på sista tiden. Jobbsökande och sjukt barn går inte riktigt ihop med detta intresser
.
Jag har iaf kikat in lite då och då och försökt hinna med att kolla på allt fint ni gjort även om jag inte kunnat kommentera. Ni är ju alla så himla duktiga och det hoppas jag ni vet!
Har fotat några nya idag som legat ett tag...

10 mån. Snart är jag ikapp...
.
Skiss av Moma och fina band från kikkan (RAK).

Första julen. Det blev en dubbel, fast det var inte meningen från början, så det är inte riktigt samma färg på CS men det får gå ändå. Min första dubbel och det var faktiskt riktigt kul. DubbelLos är ju ett jättebra knep om man vill ha journaling fast ändå inte riktigt har plats för det på en enkelsida. -
Tack för beröm och
or! Blir så glad så glad
Kikkan: Klart jag kommer använda de fina banden! Superfina färger som jag inte alls hade innan. Fick dem samma dag som jag försökte få klart den där LO:n som bara kändes tom på nåt sätt och då kom banden till räddning - tack tack!
Jag brukar försöka skriva nån kommentar om jag varit inne hos er, men ibland hinner man ju inte. Hoppas ingen tagit illa upp
.
Inget scrappande idag heller och i helgen fyller lilltrollet 1 år så då blir det nog full rulle... måste ladda kameran och rensa minneskortet
. -
Cia: Ja jag har redan ångest för dåliga foton
. Det är så mörkt i vår lägenhet så jag funderar på att tvinga ut alla gäster på altanen för inte alls särskilt arrangerade foton... måste hon fylla år i februari
... -
Fnyz: Jättefina LOs! Rött och svart blir ju sååå coolt ihop! Och jag gillade dubbeln om rån, fyndig rubrik
.
Blev påmind om att jag måste scrappa om första gången Stella åt rån... har jätteroliga bilder från det tillfället.
Mizty: Vilken jättesnygg LO! Var det en alla hjärtans dag-present eller? Vad glad han måste blivit!
Jag har också fått tidningen idag, tjohooo! Tur att det inte var så mycket att läsa ikapp i tråden idag
. -
Här är länken Claudia
www.momscorner4kids.com/fonts/sfonts.htm -
Halloj! Det var ett tag sen jag hängde här i tråden, det har inte blivit så mycket scrappande på sista tiden på grund av mycket sjukdom och jobb- och dagisbestyr, men nu är jag sugen att komma igång ordentligt igen.
Jag har låtsashandlat lite på stellas i några dagar, men när jag äntligen bestämde mig för att beställa på riktigt så kommer jag inte åt sidan längre. Nån som vet om det är något tillfälligt eller om det är ännu en butik som försvinner?
Även om jag inte är så aktiv här i tråden så läser jag en hel del av era bloggar, tycker det är så kul så jag har skaffat mig en egen blogg jag med minimallasblog.blogspot.com/ -
Oj, hade ingen aning om att det fanns två stellas. Men det är stellas.se som jag vill åt och för tillfället funkar det inte. Men det verkar ju vara fler som har problem så det är väl bara att avvakta då. Men jag vill ju köpa nu... fanns massor jag ville ha.

-
Och som ett under så funkar det... nu är det bara in och beställa då