Inlägg från: Coursell |Visa alla inlägg
  • Coursell

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Är det någon som kan förklara för en oinsatt Vad är chipboard, Cardstock, bling, fluid chalk, swirls och foamstamps?
    Är ju värsta gröngölingen här och "klarar inte språket så bra"

• Coursell

Kikkan: Tack snälla, men då har jag ju en av de där sakerna med avancerade namn Fick en foamstamps i ett reklambrev häromdagen

• Coursell

Jag är vaken och bråkar med min kamera. Den vill inte ladda in bilderna i datorn *sur* Vill ju fota och lägga in mina nya Lo´s jag gjort ju

• Coursell

Snodde karlns kamera, så nu har jag lagt ut bilder på 2 Lo´s och tre kort.
    På den ena ska det stå Premiärdopp, men jag vet inte var. Kanske ska lägga till mer dekoration också eller?

• Coursell

Får vem som helst vara med så gör jag ett försök

• Coursell

Jag skulle försöka vara med ju, men mina timmar räcker inte. Jag har inte ens börjat med kortet än Och på 30 min hinner det nog inte bli så fint med den bästa viljan i världen....Har inte släppt tanken på det dock....

• Coursell

Men oj snacka om otur!
    Hur länge fick du räkna då för att inte tavlan skulle bli mos?

• Coursell

Godmorgon!

Kela81:

Skit också. Jag beskar två av mina bilder i mitt bildgalleri igår och nu är hela mitt bildutrymme borta i stort sett
    Ville ju bara att mina Lo´s skulle synas bättre.
    Vad kostar det att ha plus?

Nu ska jag rota fram lite bra papper till Valentinkortet

• Coursell

Åh..idag har jag handlat
    Åkte till en bokhandel i Söderköping, blev massor fattigare
    De hade designblock som man fick välja bara ett papper ur om man ville för 5 kr st. Det är väl billigt...eller?
    Var köper ni era blommor?
    Där jag var hade de bara en vacker glasburk med blommor för 85:- Prima står det på den men inte hur många det är.

Det roligaste var FAKTISKT när jag skulle betala och hon rent spontant ger mig 10%

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket