Förr oss som är fast i Scrapträsket
Jag har sett att man kan använda öljetter när man gör tags, men man behöver väl nåt verktyg till det va? Jag har massa öljetter i min sylåda, men vet inte hur jag får dit dem. Är verktygen till dem dyra?
Jag har sett att man kan använda öljetter när man gör tags, men man behöver väl nåt verktyg till det va? Jag har massa öljetter i min sylåda, men vet inte hur jag får dit dem. Är verktygen till dem dyra?
Ok...Tack.
Det låter underbart att sätta sig med så mycket nytt att jobba med
Mizty: Du har små ritade snirklar på dina Lo´s, hur gör du dem? Frihand? Eller har du nån bra mall till sånt?
Tycker det blir skitsnyggt ju
Aha...Ska leta
Har ny Lo i galleriet
"Mysig med FarFar" Inte supernöjd med den direkt, men jag älskar de bilderna av min minsta dotter. På bilderna är hon 2 månader. Jag kanske skulle försöka få med det nåntstans eller? Tips på var i så fall?
Ja, du har också såna...visste att det fanns en del bland de jag springer och letar inspiration hos ofta. Minns ju aldrig vart jag varit
Ska kolla upp Scrapoteket också
Ni pratar om nån svensk tidning och någon skrev att den var slut på ICA....Vad är det för tidning som finns där
? Sånt har inte min lilla supermarket
eller också måste jag bara titta noggrannare.
Då jag även gör kort så funderar jag lite på embossing. Har hittat billiga embossningpennor. Skriver man med dem och sedan häller pulver på och värmer eller?
Lika bra att fråga så man vet om man kommer att ha nytta av det
Vad kul ni som har Lo´s i tryck i tidningar!
Grattis!