Inlägg från: Coursell |Visa alla inlägg
  • Coursell

Förr oss som är fast i Scrapträsket

MiaB72 och Mammsy: jättefina Lo´s båda två.

Sitter här och har försökt göra min dubbello om senaste förlossningen, men det är ju så s-ans svårt när det är så känslosamt.

Få se vad jag hinner ikväll. Vi fick ett litet lamm i natt, men det har inte diat så nu försöker vi få det att överleva genom att pumpa tackan på mjölk och flaskmata inne....*hoppas*

• Coursell

Roha: Det blev ju jättefint. Genomskinliga bokstäver var det eller? Var har du fått tag i dem?

• Coursell

Springer in med en fråga: Vad är diecuts?

• Coursell

Tack för svaret, anledningen till att jag frågade var att någon väntar på ett paket (från tradera tror jag) och det skulle innehålla diecuts.
    Jag tänkte på qk-tången, men det kanske är nåt annat då?

Fraise: Var lägger du in dina bilder, jag kan inte hitta nåt bildgalleri hos dig ju

• Coursell

Ok, då är det troligtvis nåt utstansat hon får alltså... Tack för svaret.

Tack Annika, nu ska jag kolla bilder.

Föresten så överlevde lammet och är hos sin mamma, men vi får fortfarande springa dit med flaska för han vill inte amma...får scrappa om det sedan

• Coursell

Pylle: Din jul-Lo var ju jättemysig, vilket fint kort!

Idag ska mannen ta de två minsta barnen med sig iväg några timmar, så då ska jag få sitta alldeles själv Hoppas på att få en hel del scrappat och fotat

• Coursell
     Till era nya Lo´s Skrattande

Om ni undrar över konstiga inlägg så exprimenterar jag, för jag har skaffat PLUS Räcka ut tungan
  • Coursell

Provar att lägga in min första dubbel. Svår att göra för det var känslosamt Generad
  • Coursell

Finns även en ny i mitt galleri under Lo´s Oliver och under Lo´s bröllop, men jag är missnöjd med dem båda Blev inge bra alls.

• Coursell

Jag har en del bebis scrappat också.
    Kul får du kanske börja med att göra nån sida om graviditeten då?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket