Inlägg från: Coursell |Visa alla inlägg
  • Coursell

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Den var jättefin Willea

• Coursell

Ni som har så fina scraphörnor. Hur sorterar ni upp era grejer. Inser att jag har för mycket för en ica-kasse nu och det bordet jag oftast håller till på är överfullt.
    Jag har en bokhylla, en enkel, hög som står bredvid mitt skrivbord som jag skulle kunna ta till scrapsakerna.
    Men jag vet inte riktigt hur jag ska sortera in allt. Jag har en hurts med många stora fack där alla papper får plats. Men resten då?

Några smidiga och bra tips?

• Coursell

Ja, barnmatsburkar Att jag inte har tänkt på det? Har ju en del sparat och fler blir det.
    Tack för alla tips.

• Coursell

Får vem som helst skicka in alster till de olika scrapsidorna eller? Typ jag, som inte är medlem nånstans...Vilka finns det i så fall?

Nog för att det säkert tar ett tag innan man nått den nivån, men ändå

• Coursell

Jag har en böjd nagelsax som är helt fantastiskt bra att klippa små detaljer med.

• Coursell

Nån som köpt scrapset på Ullared?
    Min väninna som jag lurade in i detta köpte någon presentförpackning för en hundring där. Hon vet inte vad det är i, det enda hon såg var en mönstersax av nåt slag.
    Hon har inte öppnat det än , de är på väg hem. Nyfiken som jag är måste jag ju fråga om någon köpt nåt sånt där och vad det kan vara i

• Coursell

Bäst du får lite till för säkerhets skull då , så det räcker tills imorgon
    Grattis, Grattis, Grattis, Grattis, Grattis, Grattis, Grattis, Grattis,Grattis, Grattis, Grattis, Grattis,Grattis, Grattis, Grattis, Grattis,Grattis, Grattis, Grattis, Grattis, Grattis, Grattis, Grattis, Grattis,Grattis, Grattis, Grattis, Grattis,Grattis, Grattis, Grattis, Grattis!!!!

• Coursell

Jag lägger Lo´n på golvet och står ovanför och fotar. Sedan beskär jag den i photoshop.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket