• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Henriks wife skrev 2007-02-12 15:48:30 följande:
    Hejsan, tassar in med en lite fråga till er proffs Vet ni vart man kan köpa Nalle Phu papper??????
    Vet att scrabooking etc har haft, kan inte web adressen men om du e i gbg med omnäjd ligger den på danska vägen... Sen tror jag att rum å ram har haft disney papper oxå...
  • MAMMSY
    Lilybee skrev 2007-02-12 17:49:14 följande:
    Förresten, vilken LO är det Mammsy har gjort på SWE-bloggen? Blev så nyfiken...
    "Du å jag Pappa" heter min
  • MAMMSY

Lilybee Format ligger inne i centrala Göteborg oxå, finns en massa kul där

• MAMMSY

Superfin LO Venezuela Å det e så kul att se det pappret på andras LO, det är ju Formats egna papper, jag fick pröva det för ett tag sedan å nu dyker det upp lite varstanns

• MAMMSY
    Camasunary skrev 2007-02-12 22:25:33 följande:
    Skumpis: Skrattade gott åt det du skrev tidigare idag om att resultatet alltid blir en chock! Frågan är hur många timmar av sin sömn man offrar... Varför sova när man kan scrappa är mitt mantra!
    HaHa kan inte annat än att hålla med dig Iallfall när man inte ska jobba dagen efterOskyldig
    Så nu har jag suttit här å scrappat klart en LO som ni inte får se förens jag fotat den imorn
    Å nu ska jag fortsätta med nästa
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-02-12 22:48:02 följande:
    Oj Mammsy, du är verkligen på G Hur snabb har du blivit egentligen??? När vi scrappar ihop brukar vi ju hålla jämnt tempo.Cama - Njaaa, vet inte om jag ska vara ärlig. Sova är GÖTT!!!
    Kan upplysa om att jag pillat på den LO:n sen i fredags, så så snabb har jag nog inte blivit
  • MAMMSY
    claudia79 skrev 2007-02-12 21:23:39 följande:
    Föresten kan passa på att fråga....Om ni ska scraplifta i en tävling tex, tycker ni då det är roligare att lifta en LO med mycket dekos och papper på eller en mer stilren eller har det inte med saken att göra???
    Går tävlingen ut på att man ska scraplifta nån så hade jag nog valt att lifta nån med lagom mycket dekos, jag skulle tillexempel aldrig kunna få till det så som Tex Badanka eller Cheri kan Desvärre
    Fast annars om det är till en vanlig tävling så hade jag nog inte scrapliftat nån, kan tycka att det känns lite fel att tävla "med någon annans LO"
  • MAMMSY
    kikkan skrev 2007-02-12 23:01:37 följande:
    Har inte läst bakåt så mycket, men jag antar att ni snackar lite om att man ofta sitter uppe på nätterna och scrappar och på så sätt mister sin skönhetssömn. Och så gör jag med, går sällan och lägger mig före halv ett på nätterna, sen vaknar lillan och vill ha mat typ en timme senare. Då ångrar man att man inte gått och lagt sig tidigare......."men imorgonkväll, då ska jag minsan gå och lägga mig tidigt", det är den tanken som alltid kommer upp då. Men gör man det???? Nääääää, absolut inte. Man måste ju scrappa lite med...hehe. Gott att höra att det är fler än jag som nallar på sömnen för att få en scrapparstund i lugn och ro (utan man och barn). Min sambo tycker jag är helt "sjuk i huvudet" som sitter uppe så länge på natten och scrappar. Men jag tror att en stunds scrapping är balsam för själen.....
    Absolut Det skyller jag på iallafall, får jag inte skapat blir jag galen här hemma (haha andra blir galna om dom inte får sex jag blir knäpp om jag inte får scrapp )
    Fick du nån ordnig på nån titel till piaonokortet föresten
  • MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2007-02-12 23:06:29 följande:
    Tänkte ha gått och lagt mig för 5 minuter sedan........................ jag skjuter nog fram den tiden till halv istället...... Eller varför inte ett jämnt midnatt?? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Jaaaa stanna kvar det e så kul att nattsudda med dig .-p
    jag borde definitivt gå å lägga mig om det lilla livet därine tänkt att vakna så tidigt imorn med Å så e hon sjuk å jättesnorig oxå så det brukar inte bli några toppen nätter precis...
  • MAMMSY

Godmorgon tjejer
    Idag sov det lilla mumintrollet lääänge, skönt för den nattscrappande mamman
    En liten fråga så här på morgonkvisten, Vad är eran favorit grej just nu (när det gäller scrapping alltså..) ibland hittar man ju favoritgrejer att hålla på med, för ett tag sen var det å doodla lite, nu har jag fastnat i att Stämpla å embossa mina chippisar
    Det e så kul man får sånna härliga efekter på allt på den senaste har jag stämplat alla chipbord dekorationerna så den blingar å glänser rejält
    Nu ska jag fota av den så jag har nått att visa upp istället för att bara babbla på här.
    Kram så länge!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket