Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Nån som har beställt från scrapbook.com?? Bä eller bu?? Ris eller ros??

• Camasunary

Näää, Mammsy & Annika!! Var ni inte med?? Jahaa... då kan vi ju stryka två på 25-i- topplistan då... Jag tycker det är jättesynd att ni inte är med, så här mycket synd: Gråter

• Camasunary

Marajjah: Javisst, det vore inte så konstigt om man blev scrap-utbränd efter den stresstoppen!

Jag trodde jag också skulle bli det, men blev nog scrap-upptänd istället! Letade som en galning efter ett bra sätt att tackla journalingproblemet och hittade en sån massa inspiration på kuppen! Nu ska jag göra min 1:a liftning, kul! Det är till månad 6, så jag hänger i på Melis utmaning

Jag vill veta hur det gick på Pylles och Fnyz fika!! Fick ni dåndimpen av all inspiration?? Beräääätta nuuuu! (eller har inte Fnyz fått igång elen än? Vi manifesterade, men det såg alltför ljust ut i lägenheterna omkring här.. dåååligt!)

• Camasunary

Jag tänkte egentligen inte på er utan på att resten av scrap-Sverige inte fick se era alster

• Camasunary

Venezuela: Stäm dom!! Nu har jag anmält mig!!

• Camasunary

Mammsy: Ja, man undrar ju när elsie-stuff kommer till Sverige... det kommer ju att sälja slut i USA snabbare än blixten!! Jag har ju egentligen gjort slut med elsie, men jag måste erkänna att det finns mååånga läckra stickers å grejs som jag gladeligen skulle lägga vantarna på!!

Jag har äntligen träffat en ny också  ... ja, inspiratör alltså

• Camasunary

Ja, alltså ny för mig... ett av annikas gamla X

Nej, jag vet inget om billiga QKFundersam

Jag skulle vilja utmana er att göra ett sånt där mönstrat papper som elsie gjort med massa ord och former och figurer!! Kul! Måste jag prova!!

• Camasunary

Ja, ja okej då, men jag trodde jag skulle få ha henne för mig själv ett litet tag till!! Nu MÅSTE ni dela med er av Bosse och QK!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket