• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

venezuela skrev 2007-02-04 22:17:57 följande:
    Camasunary: Tjusigt!Tjoho, jag har gjort en ROSA layout med en rubrik som är längre än ett ord Hade jag fått till journaling också hade jag nog fått gå och ta tempen...Well, här är den. Risa och rosa den som vill.
    hihi wow va tuff den var! nu fick jag ju uppslag till det där pappret som ligger å möglar i min scrapväska
  • Fnyz
    älvanpurjo skrev 2007-02-05 08:25:28 följande:
    någon osm schrappat en rund glasburk?????ska göra en där det står driks.. men vet ej hur :)
    alla som gjort journalingjars har de, t.ex. cheri
  • Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2007-02-05 09:52:55 följande:
    Emmixen: www.scrapevent.se/STOOOOOR kurs/mässa/happening med inbjudna kursledare från utlandet!DYRT som attan men det ska bli såååå kul Trallar: *BV och jag ska åka! BV och jag ska åka!*
    de e ju såååååååååå långt de e typ 100mil utan att överdriva så förutom pengarna för själva eventet så skulle de bli massa pengar till tåg elelr bensin
  • Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2007-02-05 10:12:53 följande:
    Fnyz: Ja ca 1000:- gick flygen på ToR.Men det får det vara värt denna gång!Nu har jag bestämt att jag ska åka och då är det ingen ide att gräma sig över priset längre.
    nä ÅK å ha skoj för mig med
  • Fnyz

MiaB72: jag har inte gjort så många alls med engelsk titel MEN ofta är det så även när jag pratar att jag tycker att det finns sååå mycket bra uttryck m.m. i engelskan som det inte finns lika bra i svenskan, och ibland vill jag använda t.ex. en låttitel så är den kanske på engelska

folk kan ibland bli irriterade på att jag slänger in engelska uttryck när jag pratar för att jag inte hittar rätt i svenskan, kan bero på att min mamma in kunde svenska när jag växte upp men hon talade Engelska, tjeckiska, tyska, franska, ryska, serbiska och slovakiska istället så massa språks bästa uttryck blandade hon ihop till en underbar blandning tog de bästa från alla språk liksom

• Fnyz

min sambo tycker min hobby är sååå billig, han blir förvånad när jag är rädd att den ska vara för dyr eftersom hans hobbys är t.ex. skoter, fin bil eller dyl så kostar hans grejer myyyyyyyyyyyycket mer än mina

vi har tv:n å scrapbordet och datorn i samma rum så vi umgås när jag sitter å scrappar de tycker vi båda är bra fast om ett tag ska jag få ett eget scraprum så jag kan stänga in grejerna från matildas allt längre armar

• Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2007-02-05 21:54:03 följande:
    MiS: Nu snackar vi alltså projektor, reclinerstolar, surround mm mm. RIKTIG bio.Annars drar jag igång tv på datorn här i scraprummet
    ooooooooooooooooooh nice
  • Fnyz

tessegosing: eftersom jag antar att BV inte kan svara på frågor om magnolias klubbpaket så kan jag erkänna att jag beställde deras paket nu till alla hjärtans dag, det kom tyvärr inte när det skulle komma, så när massa andra hade fått sitt paket så fick jag hålla på å maila å tjata så kom det tillslut när de hade fått tryckt upp nya stämplar MEN till din fråga, det är mixat med stämplar i klubbpaketet, i det här var det 4 männiksor varav en var med två personer på så det var väl 5 männiksor egentligen och så var det en nyckel, ett blad, en blomma, en tag med hjärtan på, ett kuvert, tre olika texter hmmmm det var nog alla så JA det är mixat med massa bra

• Fnyz
    Lingonflickan skrev 2007-02-06 13:31:37 följande:
    Tänkte meddela att jag kommer dra ner på min fl-tid. Dvs sluta hänga här så myckret på dagtid och ägna mer tid med mina barn. Läste här på fl om lille Arvid och fick mig en tankeställare om livets sårbarhet. Det innebär att jag fortsättningsvis kanske inte alltid läser ikapp mig och missar kanske att kommentera någons LO. På kvällarna när barnen sover kommer jag vara mer alert.kramar på er MiS
    tråkigt för oss men jag förstår dig! man ska passa på att umgås med dem, men vem är lille arvid?
  • Fnyz
    kanskesnart skrev 2007-02-06 16:10:43 följande:
    Emmixen skrev 2007-02-06 14:23:40 följande: Vad är detta för sorts stämplar? www.scrapaddicted.se/produkter.php Tyckte att det www.scrapaddicted.se/produkter.php verkade fint, men jag vet ju inte vad/hur det är och hur man ska göra... www.emmixen.seUndrar detsammaVet inte riktigt vad clearstamps är? Är de färdigmonterade stämplar? Nu har jag suttit med doptavlan jag fick i uppgift att göra. Blir en riktigt "sötsliskig" sak Och för en gång skull är jag själv riktigt nöjd hittills..Kors i taket!
    jag har inga clearstamps själv men ajg tror att dem är som foamstamps fast som sitter på genomskinliga plastplattor så man ser exakt vart man sätter stämpeln
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket