• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

claudia79 skrev 2007-02-06 18:59:35 följande:
    Alltså det är inte klokt me Magnolia! Läste just en tråd på Scrappiz, där en tjej undrade var hennes beställning sen två månader tillbaka tagit vägen och hur hon skulle få kontakt med Magnolia. Hon hade ringt åtskilliga ggr och mailat fem ggr...Då svarade Magnolia " Ta kontakt med oss via mail eller telefon, vi har inte möjlighet att svara på såna saker här på Scrappiz" ÖH...Ja va hade hon gjort sa hon?! GRR hade det varit jag hade jag varit skogstokig!  Och sen i vanlig ordning låser Scrappiz tråden, när folk börjar droppa negativa kommentarer...Suck..! Tur att inte alla butiker missöter sig som dem! ROS till alla ni
    den där tråden är jag inblandad i, denna tjejen har tidigare i samma tråd åxå skrivit det där å då svarade magnolia åxå så där å så mailade hon igen å har ändå ine fått nått svar! det var i samma veva som alla vi som hade beställt klubbpaketet som aldrig kom,
  • Fnyz

Grattis Cheri den är ju sååå fin!

å grattis annika, vilken tuff, så tufft foto på den

• Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-02-07 14:00:17 följande:
    fnys hmm nje du har ju linslus. kan inte ta samma. eller kan o kan. men njee eller kanske. om jainte kommer på annat. gör ju inte klart den än innan blomman komme rpå posten o knappen får ja köpa. så ja får fundera lite. ananrs är linslus bra. hehe
    closeup's eller hur de stavas eller "på nära håll" eller "nyfiken i en strut" eller bara "nyfiken"
  • Fnyz
    Jo79 skrev 2007-02-07 22:34:54 följande:
    Claudia: Här skrev jag av från Fnyz (har jag för mig iaf...)när hon nämnde vilka hon fått tips om... Tattered rosevalnutscattered strawaged mahognyfaded jeanswheathered wood Mamma till KaramEllen
    jopps fast den bruna heter Walnut stain ifall nån blir förvirrad.  om det är någon som vill ha beskrivning av de olika färgerna m.m. så säg till
  • Fnyz
    claudia79 skrev 2007-02-07 22:06:07 följande:
    SandraK skrev 2007-02-07 22:05:03 följande: claudia79: det är i alla fall sådana refiller jag använder! Toppen! Tack, va glad jag blir dåSka bara se när Fnyz loggar på...sen blir det beställning
    påloggad!
  • Fnyz

ä jag fortsätter å skriver inlägg jag då å pratar med mig själv

Tattered rose (hudfärgad obs spädes med mycket vatten)
    Walnut stain (brun)
    scattered straw (vetegul )
    aged mahogny (lite mörkare röd)
    faded jeans (blå)
    wheathered wood (grå, med massa vatten fin till t.ex. vingar)

med dessa som en grund så kan man ju även blanda till olika gröna, lila m.fl. nyanser och få olika mörka/ljusa färger.

om man inte har motiv som är människor så kanske inte tattered rose är ett måste

• Fnyz
    claudia79 skrev 2007-02-08 10:41:24 följande:
    pylle skrev 2007-02-08 10:33:05 följande: Jo79 skulle tro att det är här hon sett erbjudandet om disstreserwww.alltomscrap.se/ precis! Det är f.d Meloon hette det va? Jag fick ett mail av Charlie nu om att hon beställer flaskorna den 2/3 och sedan tar det max 2 veckor, så får man dem sen.Jag beställde dessa färger:Tattered rose faded jeans Aged MahoganyMustard Seed Walnut Stain Scattered Straw Weathered WoodÅH jag längtar tills jag får dem!
    mustrads seed är bra om nman vill ha gulare färg än scattered straw, t.ex. till påskkort
  • Fnyz

åå vad nervöst, nu har jag startat min första egna swapp på scrappiz  en Band swapp nervöööst. Hoppas nu bara att nån mer än jag därine är sugen på band

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket