• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Camasunary skrev 2007-02-09 23:11:48 följande:
    Du är otrolig Fnyz!! HUR är det möjligt??!! Det som är mest intressant är att det inte syns  att det är snabbscrappat... Jag kan inte ens fantisera om hur det skulle se ut om jag gjorde samma sak... skulle nog få ihop papper och matchande brads på den tiden
    hahaha, jag är alltid sån, lite stressad av mig och det måste ju gå fort om man ska hinna scrappa nå när man har en liten tös
  • Fnyz

okej nu har jag fotat lite av gårdagens snabbscrap!

glömde fota en av LO:sarna men den komemr nå tag den med två nya ligger iaf i galleriet i mappen märkt "100årsalbum i letersize" det är på dessa som ajg inspirerats av en LO som BV gjort och snott lite doodligidéer från annika och pylle.

• Fnyz

hej tjejer

har knappt varit inne här i går å inget alls idag så jag orkar definitivt inte läsa ikapp, orkar inte läsa den här senaste sidan heller, orkar inte alls någonting idag.

Blev inget scrapapt igår heller å inte idag, har varit gräsänka och svärmor har sovit här för hon var åxå grtäsänka plus att hon är mörkrädd men de tär ju sååå på krafterna att umgås i 1,5dygn med sin svärmor utan uppehåll!

har iaf en LO på G till elttersizealbumet så jag känner ingen panik öer att inte hinna med det längre!

skriver mer om allt i kafferepstråden

• Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-02-11 16:13:43 följande:
    såg på en annan sida nya papper grån daisys? heter de så?o dem hade ja ju köpt på magnolia för 1 mån sen. så de va inet så nya hehemen vad är rätt sida på en cs? den släta sidan? eller den som ser lite "rutig" ut?tycker den släta ser så trisst ut o den rutiga liter finare. så ja har haft dem som framsida. men går ju inte o skriva på..
    den rutiga! det finns ju helt släta CS åxå om man vill ha släta att skriva på,
  • Fnyz

här är de snö och dee genska mycket, de brukar inte försvinna när de väl kommit här tycker jag, men det tog ju evigheter inna nde kom nå snö!

• Fnyz
    Coursell skrev 2007-02-12 16:35:34 följande:
    Exakt de papprena har jag Så snyggt du hade gjort Fnyz!Jo, det är brunt blandat med turkost och orange, samt några retroblommiga om ni förstår hur jag menar, på vit bakgrund.
    är det från dcwv? som finns på panduro? 72 papper för 139? i så fall har jag använt många av dem å kan visa fler exempel om du vill
  • Fnyz

hejhej, dottern är fortfarande dålig så jag är lite osynlig häår inne idag med, ville bara säga att de e kul å läsa om era problem att scrappa snabbt eller sakta och alla diskussioner om snabbscrapping Oskyldig

• Fnyz
    Johanna 79 skrev 2007-02-13 15:56:27 följande:
    Nu så har jag fotat lite. Inte några vidare bra bilder. Men detta rummet är i våran källare. Och där blir det aldrig nåot bra ljus!  Det är väldigt skönt att ha överskåp. Där kan man gömma en massa. Då behöver det inte se så stökigt ut I denna hörna trivs jag jätte bra om kvällarna. Datan och TV när till hans vid mitt scrap. hörna!!!
    gillar den lilla nyfnikne i nederkant på kortet
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket