Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Ops... då glömmer jag den väskan illa kvickt då

Någon mer än jag som brottas med dilemmat att LOs med få kort blir snyggare än LOs med många kort, samtidigt som man gärna vill ha med många foton. Ibland känner jag att fotona försvinner i skapandet och jag vill ju ändå att fotona ska vara det viktigaste på LOn.

• Skumpis
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-06 20:33:35 följande:
    Min rosa MM kostade 1195kr.
    Åhhhh, så fullkomligt ONÖDIGT och UNDERBART att äga en sådan väska!!! Jag fyller år nästa vecka men tyvärr har vi inte för vana att köpa dyra presenter till varandra. Kanske dags att se över normerna här hemma Problemet är att sambon fyller samma vecka och jag har inte råd att köpa dyr present till honom
  • Skumpis

NyfikenÖrn - Nja, väska i sig är ju inte onödigt. Jag kör med en billig kabinväska. Men det känns onödigt och enormt LYXIGT att köpa en sådan snygg och som dessutom är gjord för scrapprylar! Jag är sååååå aviiiiis. Vill äga massa av lyxiga saker just nu Tyvärr är även hälften av pengarna för mycket

• Skumpis

Vilken blir bäst? Jag kan inte bestämma mig för om jag ska fortsätta den strikta linjen eller om jag ska vara lite galen

• Skumpis

Tack för era råd! Kom på att LOn är gjord efter Helenes skiss så jag ska ju skicka in den till SWE-bloggen. Tur att ni har så kort minne här i träsket

• Skumpis

Grattis MiaB!!! Jättefin!!!

Jössses, Scrappiz har jag helt glömt bort. Inte laddat upp nåt där på evigheter TAck för påminnelsen Fnyz

ven - Borta, väck, gone. Har aldrig funnits menar jag

• Skumpis

Men hjälp, vad händer med fl? Händer det skumma grejer hos er också?

• Skumpis

NyfikenÖrn - Nästa gång du har kameran framme har du lust att fota väskan lite då? Kanske inuti och med skaftet utdraget osv. Är så himla suuuuugen!!!

Fan vad dumt det är att fylla år samtidigt som sambon. Vi får ju bara gemensamhetsgrejer av våra släktingar. Kanske skulle ha kalas för mig på lördagen och för honom på söndagen istället

• Skumpis

Snyft, idag tappade jag mitt album från högst upp på bokhyllan när jag skulle ta ner det Massor av knappar flög och flera sidor blev tillknycklade Får kolla mer sen när sonen somnat hur stor skada fallet gjorde. *Snyft*

• Skumpis

Claudia - Vilken UUUUNDERBAR LO. *gillar jättemycket*

Cousell - Jag har två sådana här i min bokhylla. I dem sorterar jag band, metall, utstansat, alfabeten, verktyg osv. Jag tycker de är superbra. Sen kan man ju scrappa dem lite snyggare!
    FIRA

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket