Förr oss som är fast i Scrapträsket
Oj, vad kort Mizty!
och de blir ju verkligen urtjusiga
Själv har jag legat i badet i över en timme nu så det blev inget scrappat ikväll.
Oj, vad kort Mizty!
och de blir ju verkligen urtjusiga
Själv har jag legat i badet i över en timme nu så det blev inget scrappat ikväll.
Sandra K: Den var jättefin. Mysigt kort
Jag har lagt in en ny också
Har gjort den nästan helt efter mall och i färger som jag inte är helt förtjust i...ville ju inte exprimentera bort mina favvispapper ju
Risa o rosa gärna.
La även upp några bilder på min minsta box.
InaFina
Jag skvallrade om din "tandborstLo" till min syrra och hon ville gärna se, så jag skickade in henne i ditt galleri
Dölja skarvarna med några primablommor eller så kanske?
Vad snygga grejer ni gör tjejer!
Mizty: Jag gillar när det nästan är dags att ta fram pinsetten
Ska sätta mig och scrappa lite framför tv´n. Har blivit så sugen på att göra nåt med såna där "smutsiga" papper ni har gjort på, men jag har ju inga såna, så idag roade jag mig till min dotters stora förtret att "skita ner" en ljusblå cs..
, hm..får väl se hur det blir sedan.
Men först, ska jag avnjuta en äppelpaj som grabben min gjort ikväll
Bra med barn som gillar att baka.
Oj, glömde några ord
"skita ner" en cs med hjälp av stämpeldynan, ska det stå...så slipper ni undra
kanskesnart: Min väninna var på gekås för inte längesedan. Hon köpte scrapsetet mest för att hon inte visste riktigt vad det var. Hon är helt ny och vet inte vad allt betyder. Det var samma set som de har på clas ohlsson för 179. Hon köpte det för 99.
Jag är också sugen på att beställa, men jag har handlat för säkert 800 spänn sedan jag började och har fått i present en hel del. Ändå känns det som man inte kan få tillräckligt mycket
Jag har lagt ca 800:- totalt hittills, så det blir då 400:- i månaden.
Han säger inget än, kom hem med två gigantiska saxar till mig som skulle vara lättare att klippa rakt med
sött
För mig blev det billigt att börja eftersom jag fyllde år och önskade mig scrapsaker. Fick både album, ett par block och massa deko då + tejp o sånt
Johanna: Ett år är väl inget...jag vill skrappa om alla ungar och grabben fyller ju för guds skull 12 snart. Hur gick det till jag som fortfarande är 25
Fick idag hem korten jag framkallat på min senaste förlossning. Det var svårt att göra den, ville ha många kort med så jag bestämde mig för en dubbel. Sitter dock mest och tittar och tänker...det var en ganska stor pers för mig och hela familjen och skönt när hon äntligen var ute, så nu har jag svårt att göra nåt med det hela. Vill ju ha det speciellt
Ska sätta mig en stund nu och scrappa.
Bark: Jättefina Lo´s
Har ni varit med om att sidan låser sig? (stellas).
Jag började titta igenom uppifrån och ner, men när jag kom till chipboard så händer inget längre. Jag beställer så sällan över nätet så jag vet inte riktigt hur jag gör nu
Hittade ju alldeles för mycket