Inlägg från: Coursell |Visa alla inlägg
  • Coursell

Funkade inte

Klicka fram arbetsplats, skrivbordstillbehör. Där finns summera mappvagn, ser ut som en konstig stålställning bara. På samma sida finns tillhörande mappar.

• Coursell

När jag fick upp sidan så var vagnen överst och mapparna på samma sida. Sök annars på produktnamnet summera då. För mapparna hette också så. 16st för 98 om jag minns rätt.

• Coursell

Vad ÄR swirls? Nån som har bild att visa? ...

Godmorgon föresten

• Coursell

Men åhh...så fina de var Har du "glittrat" dem själv eller köpt dem sådär? Vill ha

• Coursell

Tjusigt Claudia Jag föll för upplägget på babyboom...

Det var ju smart att använde de kartongarken. Hade jag inte tänkt på...Jag har hobbylack hemma, går det att måla med det utan att kartongen böjer sig tro...har ju faktiskt en liten glitterburk. 13 år gammal tur att den inte har utgångsdatum...

• Coursell

Jaa..vill ju prova med detsamma....Men min scraphysteri just nu har inte varit snäll mot ordningen här hemma....Måste faktiskt Städa

Fast om jag sätter fart, kan jag scrappa hela kvällen med gott samvete...hehe.

• Coursell

Scrapfun är farligt att titta in till Man blir ju fast där då...

• Coursell

Jag är en smygare antar jag. Då jag bara fyller 1 månad som scrappare IDAG , så söker jag ofta efter olika ideer och möjligheter efter hur man kan göra.
    Och med barn i hemmet så blir det ofta många korta turer, utan att lämna avtryck i gb.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket