Inlägg från: Coursell |Visa alla inlägg
  • Coursell

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Fluid chalk...skriver på önskelistan. Jag var så desperat behov av nåt sånt nyss så jag provade med min gamla rouge .. ...

• Coursell

Favoritbutik på nätet: Så ny, så jag har inte hunnit beställa från nätet. Vill se vad jag handlar
    Nästa inköp blir: Troligtvis mer dubbelhäftande tejp. Går åt mängder ju.

Används aldrig på LOs: ? Använder just nu allt jag hittar.

Less- or more-LOs: More

Antal LOs i månaden: Har inte hållt på en månad än.

Antal LOs totalt: 14

Tid för en LO: I snitt en dag. Tar lite då och då när jag får tid.

Tråkigast att shoppa: ?

• Coursell

Nu tjejer Har jag äntligen fått in alla mina 13 egna Lo´s i mitt bildgalleri.
    Risa och rosa i massor

Stort tack till Malin Ulrika som berättade hur man fixade till bilderna så de fick plats

• Coursell

Så fin Mizty. Väntar på den dagen mina alster har den där kvaliten ....jobba, jobba...

• Coursell

Marajjah: Oj, vilken organisation! Åh va grejer....där skulle jag vilja sitta

• Coursell

Hur ska det gå? Jag har lovat stänga av datorn ikväll och dessutom inte ägna mig åt scrapping utan åt karln
    Det ÄR ju Alla hjärtans dag

• Coursell

Oj, jag gör nästan inget nytt. Har påbörjat tre album. Ett till varje barn plus vårt bröllopsalbum.. Barnen är ju 11½, 6 år och 9½ månad och bröllopet stod för 5½ år sedan.

• Coursell

Ni skriver att en del tidningar redan kommit ut i butiker. Vilka butiker är det som säljer sådana tidningar?

• Coursell

Jag gick in i word och infogade wordart, valde den som var först och valde teckensnitt. Skrev ner alfabetet. Skriv ut i önskad storlek och så har du en mall att rita av på önskat papper.

• Coursell

Nej, jag är lika snopen jag Brukar få bläddra igenom ett antal sidor så fort man varit härifrån ett par timmar...

Försöker göra en Lo med bara ett foto på, men det har låst sig totalt. Tycker det ser så tomt ut, samtidigt som jag inte vill att det ska bli rörigt.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket