Förr oss som är fast i Scrapträsket
Så fint med dessa glittrande bokstäver ju
Måste göra några såna snart...
Så fint med dessa glittrande bokstäver ju
Måste göra några såna snart...
Gomorron, goeftermiddag och kväll
Grattis till Annika, inte för att jag riktigt förstår vad du blivit, men nånting stort verkar det ju vara med alla gratulationer
Och då vill jag ju inte vara sämre
Har smugit runt lite under dagen och tittat på allt nytt och fint ni gjort. Har inte orkat skriva för idag verkar det som någon slängt sömnpulver över mig. Har ju inte ens nån lust att scrappa
...
Så enkelt och så fint
venezuela
Vad roligt Fnys
2xA: så fina de var. Mina favoriter blev nr 1 och 3. Ettan gillade jag skarpt. Måste nog prova på själv nåt i svart
200
150
Och jag som tyckte jag började få lite väl mycket papper...Har väl kanske 25-30 Mönstrade och 7 cs
Åh..det är ju precis en sån disk jag vill ha till min hantverksbod. Inte färdig än, men när den blir i ordning....Varför måste de vara så otympliga att hämta..?
Tänkte göra en blandning Scrap/3dtavla till min man. Nån som har några tips på hur man gör ett kort 3d? Har suttit och provat med ett utskrivet foto på vanligt papper men får inte till det riktigt...
Idag har jag handlat
STORA blommor, brads och stämplar och embossingpulver..det var kul. Försöker sitta och scrappa men får inte till det alls. Ska ta en runda bland er och försöka få lite ideer
Fina nya Lo´s ni har gjort
Jag har en Lo jag håller på med men tycker den blir för "hård" och "kantig". Några enkla, snabba tips på hur man gör en Lo lite mjukare utseendemässigt?