• Bark

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Kramgoa grabbar

Var tvungen att testa doodla eftersom jag aldrig gjort det. Så här blev resultatet.
    Risa och rosa gärna.
    Mamma till Jasmine & Timmie
  • Bark

Har försökt mig på att göra kort!!
    Resultatet blev:

Ingemar 60

Enkelt, som vanligt.

• Bark

Jag introduserade scraping till en väninna igår, hon blev helt såld. På tisdag har vi bokat in nästa "scrap-date"!!Skrattande

Jag fick två Lo:s gjorda och kommer nog att lägga in dom i slutet av veckan.  Ska först välja vilken jag ska ha till utmaningen.

Fick mitt paket från Stellas igår. Kul med lite nya grejjer. Min tjej Jasmine började med att botanisera bland papprena och så vips försvann tre ark med papper!! Ja, ja bara att beställa nya jö!!Skrattande

Är ledig imorgon, så nu ska jag sätta mig och göra en Lo som jag funderat på hela natten innan jag kryper till kojs!!

Ha en bra scrap-dag allihop!!

• Bark

Så, här kommer den. En Lo om mina gullvivor som blommat hela vintern under snön!!
    Ris och ros tack.

Hallå det är kallt här ute

• Bark

Och förresten, tack MU för hjälpen med titel.

• Bark
    Tjej 83 skrev 2007-04-04 11:18:05 följande:
    bark, ahr du skrivit texten för hand på Hallå? så fint. o den va fin med papprerna så snett. (?) hehe
    Jag har använt mig av chipboard-bokstäver och ritat av konturerna. Har gjort likadant på Lo:n "mitt lag" som finns i mitt galleri. Tycker det var lite kul att prova något annat sätt att skriva!!  Tack ska du ha.
  • Bark

Ja, men då har jag skrivit för hand, tack Skrattande
    Har inte vågat skriva så mycket innan, men nu kan jag inte låta bli. Jag är rädd att jag förstör Lo:nGenerad

• Bark

Föresten, jag skrev ju att Jasmine tog MINA papper.
    Så här blev det...

Den här har Jasmine gjort

Hon är tio år gammal!!

• Bark

Kanskesnart: Jag gillade den jättemycket!! Jag gillar färgerna, rubriken, bilderna ja jag gillar nog allt! Skrattande

• Bark

Min barndomskamrat sedan mellanstadiet har fått en liten kille två månader för tidigt. Jag tänkte göra en minnes-ask till honom. Hur fäste ni pappret på kartongen?? Hur gör ni i hörnorna. Behöver massor med tips om hur man gör. Vi bor 20 mil ifrån varandra. Och vi ska åka dit imorgon, så den måste bli klar idag!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket