• Bark

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Marajjah skrev 2007-04-12 21:00:02 följande:
    Barkdet beror på att du har den sparad i för stort format.
    Mm såg det på senast utmaningen oxå, där var inte hela Lo:n med heller!! 

Är inte så duktig på det här med datorer.  Skrattande
    Mamma till Jasmine & Timmie
  • Bark
    Sydskåning skrev 2007-04-12 21:03:43 följande:
    Bark: Har du Photoshop?
    Nej det tror jag inte!!

Hittade Word för en månad sen, kanske hittar photoshop om jag letar lite till
  • Bark
    Sydskåning skrev 2007-04-12 21:08:16 följande:
    Bark: Det är inte ett program som kommer med datorn, utan etman själv får köpa och installera. Dessutom dyrt , men såå bra Väldigt enkelt att fixa till rätt storlek på bilder bla, det var det jag tänkte på...
    Word var inte installerat i denna nya datorn. Har haft den ca ett år och när jag hittade kartongen i min garderob fanns det massa skivor jag inte installerat bl.a. Word. Får fundera på det där med Photoshop!!
  • Bark
    Sydskåning skrev 2007-04-12 21:11:08 följande:
    Så, Bark, nu är den förminskad så den får plats. Ta den och spara den i din dator
    Hur gör jag då??  Generad   "skäms"
  • Bark

Redde ut det själv

• Bark
    Sydskåning skrev 2007-04-12 21:14:25 följande:
    Najs
    Tack, jag brukar förminska i paint. Min svåger visade mig för ett tag sedan. Tycker det är svårt att se hur stor bilden blir där.
  • Bark
    Helenaj skrev 2007-04-12 22:39:28 följande:
    Ny Lo i min blogg www.drutten.blogg.se risa och rosa gärna
    Kommer inte in i din blogg tyvärr!!
  • Bark
    claudia79 skrev 2007-04-13 13:36:30 följande:
    Cia: Tack Jooo man måste ju som sagt börja dra sitt strå till stacken nu, så jag kan fortsätta shoppa frenetiskt haha Men stackars er - äcklig återbetalning! Det har jag också fått från CSN...*Muttrar över idiotiska studievägledaren, som ofta gör så att folk blir återbetalningsskyldiga..grr!*Flowergirl: Ja tyckte också det första kortet var "finare" Enkelt kan va lika snyggt som mer avancerat, och det tror jag de flesta härinne håller med om..Venezuela: Den var superfin!En ny LO finns i mitt galleri! Risa och rosa gärna
    Ja vad ska man säga??  Du är bara så duktig. Skitfin!!
  • Bark
    venezuela skrev 2007-04-13 10:39:50 följande:
    Hej flickor! Min dator gillar inte påsken och för andra året i rad valde den att sympatisera med Jesus, med den skillnaden att den inte återuppstår på tredje dagen... Gick att rädda det mesta men alla mina favoriter är borta och jag sörjer flera års samlande av vettiga sidor, buhuhu. Nu ska jag sätta mig och bläddra bakåt i tråden, puh!Fick en LO gjord igår kväll - liftade återigen Cheris LO 'Arg'Risa och a om ni vill...
    Jättefin Lo. Den är så fint upplagd. Skulle oxå vilja lifta den!!
  • Bark

Pylle: WOW  Häftig!!

• Bark
    Örnen76 skrev 2007-04-14 14:13:50 följande:
    Hmmm.... verkar som om de flesta är offline nu...En dum fråga kanske med hur gör/tänker ni när ni köper papper? Kollar ni runt olika webbutiker och köper lite då och då för att fylla på lagret eller har ni en plan att köpa matchande enfärgat till mönstrat eller tar ni med korten till en fysisk butik och plockar ihop ett kit på plats?
    Jag shopar runt hej vilt i olika nätbutiker och tar allt jag tycker är snyggt!! Inte så praktiskt kanske  Fundersam

Nehe, nu ska jag ut i det fina vädret, har suttit i simhallen hela förmiddagen. Jasmine tävlade. Timmie tävlar innebandy, så pappa sitter i sporthall!! Skönt att Jasmine e´klar.
  • Bark

Ni som scrapat "lådor" hur fäster ni pappret på lådan?? Fotofix, lim gluedots eller vad?? Jag vill så gärna ge min svägerskas barn en låda när hon döps i Maj. Ska oxå göra dopkortet från tidningen, tyckte det var så sött!!

• Bark

Jösses Amalia vilka Lo ni lagt upp tjejjer. Helt underbara allihop.
    Själv har jag inte scrapat på en hel vecka. Har fullt upp liksom.
    Det som väntar är en minneslåda till ett dop och så hade jag ju tänkt göra dopkortet från tidningen, får se hur det går.

Ha en bra dag!! Nu ska jag gå och sova efter en lugn natt på jobbet!!

• Bark
    Jonathan

Scraplift av venezuela. Jättefin skiss!! Den var jättekul att göra.
  • Bark

Ja det var det nog. Visste att det var en lift av någon annan, men kom inte ihåg vem. Men iså fall får jag tacka Cheri!! 

• Bark
    Mattis och Lovis

Jag är ju hopplös. Kan inte sluta scrapa när jag väl börjat, så här är en till!!
  • Bark
    MiaB72 skrev 2007-04-18 18:36:37 följande:
    Bark: Jättefina!!! Det är inte så att du gillar Ronja Rövardotter eller Jag har äntligen gett mig på en LO om julafton, korten har legat och väntat på mig men jag har inte fått tummen ur men igår tänkte jag att det är nu eller aldrig!! En dubbel blir det, får väl se när jag hinner klart
    Det är min systers barn som heter Mattis och Lovis     Vet inte om hon gillar Ronja. Själv tycker jag det är lite fantasilöst!!
  • Bark

Jag heter Lotta efter Lotta på bråkmakargaten 

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket