• Bark

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Favoritbutik på nätet: Storyhouse
    Nästa inköp blir: Papper, det är nästan slut IGEN!!
    Favoritdeko just nu: Bling, bling och åter bling
    Används aldrig på LOs: Charms
    Less- or more-LOs: Less
    Antal LOs i månaden: 5-10
    Antal LOs totalt: 39
    Tid för en LO: 1 timme

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Bark

Nu har jag gått och tittat på mina gullvivor som blommar för fullt i snön. Nu har jag varit ute och fotat dom. Sitter och klurar på en kort och fyndig rubrik. Någon som har lust att hjälpa mig??

• Bark

La in en beställning på Magdas har hört att ni är många som gillar dom. Väntar och längtar.

• Bark

Visst är det trist när inspirationen tryter. Sitter själv hemma just nu och tänkte jag skulle scrappa lite, men nää. Satt bara och plockade i min ica-kasse. Hittade inge bra kort och inga roliga dekos eller någonting. Min inspiration flög oxå iväg!!

• Bark

Har suttit och funderar på det här med scraphörna. Jag ska nog avansera lite och organisera bland mina scrapsaker. Hittar just nu ingenting i min ica-kasse. Men, jag har ju inte plats för en hel hörna, men en låda i alla fall. Har en gång i tiden sålt tupperware och har en massa plastburkar, ska ta och sortera mina dekos i dom och så lägga allt i en större låda. Ja det ska jag gå och göra nu medans min son skurar golvet!!

• Bark

Jag har två bröllops Lo i galleriet!!

• Bark

Det tråkigaste som jag tycker med scrapbooking är det som kommer efter. STÄDA!! Jag har ingen scraphörna, så det måste städas med en gång. Alla små rester som ni skrev fotofixlappar, klippspill och så rengöra stämplar. Dötrist.

• Bark

Jättefina nya Lo ni lagt upp!!

På tal om att använda ängel på sin Lo, så har jag gjort en med rubriken "mina änglar". Jag kallar dom ofta änglar och ville ha det som rubrik, men jag hade oxå en tanke på om det var opassande.

• Bark

Nu har jag surfat runt på olika scrap-sidor och funderar på att köpa mig foamstamps. Hur använder man dom? Generad Är dom monterade och klara bara att smeta på färg och stämpla eller?? Skrattande

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket