• Bark

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Mizty skrev 2007-03-18 21:58:30 följande:
    Nu har jag lagt in bilder på helgens kort om någon vill kika!!!www.familjeliv.se/hem/mizty/galleri.phpClaudia - Låter som ni haft en bra helg  Ser fram emot bilderna!Bark - Hua, jag blir inte särskilt sotis på dig som ska jobba nu...  Vad jobbar du med? Hoppas du får en bra natt på jobbet i alla fall! Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Jättefina kort. Något jag måste försöka ser så kul ut. Ska testa göra ett till pappa som fyller 60 om tre veckor.

Jag jobbar på fabrik inte alls kul, men man får ialla fall lön den 25!!  Skrattande

Jobbar ensam, trist ibland underbart för det mesta.
    Mamma till Jasmine & Timmie
  • Bark
    Mattis

Mitt gudbarn Lovis

Två nya Lo idag. Jag tycker det är mycket lättare att scrappa flickor, varför är det så??
    Ris och ros tack, har för första gången använt stämplar. Svårt tycker jag. Lovis har jag liftat från en av mina egna!! Det är mina syskon barn på korten.
  • Bark

Jag har även gjort en till utmaningen som jag inte alls blev nöjd med. Här kommer den...

Lycka är att få en egen häst

Försökte mig på en Lo med massa blommor och krimskrams, men gillar den inte alls. Enkelt är nog min stil helt enkelt. Och bara lugn jag har en ny Lo till utmaningen!!

Tack för komentarerna.

till alla nya Lo i bloggar mm.

• Bark
    Jo79 skrev 2007-03-19 20:40:41 följande:
    Annika: Vilka makalöst snygga LO:sar på swebloggen! Skitsnygga! Mamma till KaramEllen
    Kan bara hålla med. Helt underbara.
  • Bark

Venezuela:  Jätteläcker, kul med en sån utmaning!!

Mizty: Jättefin, må tro att morfar ska bli glad.

Fnyz: Skitsnygg, som alltid.

• Bark
    Eye toy

Ny Lo efter skiss från utmaningsverksta´n
    Risa och rosa gärna.
  • Bark

Vilken vit penna är det som är så bra och fäster på allt??

Har en souffle sakura, är det den??

• Bark
    Min Jasmine blomma

Det blev en till i eftermiddag. Har testat min penna! Vad svårt det var.
    Oxå efter skiss på utmaningsverksta´n!!
  • Bark
    Skumpis skrev 2007-03-21 17:29:09 följande:
    BArk - Men hjälp, vilken snygg!!! Blomman var kanon! Och vilken snygg handstil du har!!! Fasen vad duktig du är!
    Generad Tack så väldigt mycket Generad
  • Bark
    HJÄLP!!
    Jag sorterade ju upp alla mina scrap-saker. Köpte en mapp till mina papper, la brads, band och annat plock i små tupperware lådor. Och hur slutade detta då?? Jo det gick jättebra i tre veckor och jag handlade och handlade en massa nya grejjer så nu får jag inte plats med allt utan har plockat ner en massa i en ica-kasse igen. Suck Fundersam

Ja, ja jag får väl önska mig en scrap-hörna när källaren ska renoveras.Skrattande
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket