• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Sol: Jag är helt hopplös på att klistra allt på en gång!!!
    Fattar inte varför egentligen och det är OFTA jag kommer på att jag hade velat chalka tex...
    Men jag låter dem ibland ligga till sig om jag vill känna efter om det är helt bra eller inte.
    Fotofix GÅR ju att pilla bort...

• Johanna 79

Go' kväll!
    Springer lite mellan datan och min sambo. Tro nu inget konstigt...
    Men han fick agera rörmockare här hemma, lite stopp i avloppet Så behövde lite handtag ibland!

Vill bara säga till alla som i dag lagt ut LO:s jätte fina!

Och grattis till er som gjort framsteg som t.ex. gästdisigneruppdrag!

• Asrta1
    Fnyz: lite block....och så får du en LO publiserad på swe.bloggen Nu gör du en jättenyfiken
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Fnyz
    Asrta1 skrev 2007-01-22 21:48:26 följande:
    Fnyz: lite block....och så får du en LO publiserad på swe.bloggen Nu gör du en jättenyfiken Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    hihihi ja men den gjorde jag ju i tisdags! och sen scrappade jag inte onsdag till lördags ALLS och det är inte likt mig..... sen gjorde jag ju dubbeln igår men kände då åxå att det gick tröööögt eller inte trögt för jag gjorde den ju på 1 timme men det kändes inte bra liksom så därför ville jag utmana mig själv lite idag
  • Asrta1

Fnyz: Förstår hur du menar.....Ibland så går det i en rasande fart...gjorde 2½ LO i lördags...igår satt jag och pillade på den ½:a....fick inte den färdig. Jag kan se den framför mig men får inte till det lilla extra som jag har inne i huvudet......Har ju tänkt att skicka in till tävlingen men nu börjar jag tveka...den ena jag gjorde i lördags var så fin, överträffade mig själv och jag kommer inte att kunna göra 6 st lika bra till....Jag blev sugen på förra veckans skiss på swe.bloggen...den var ju sååå fin.

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Meli

Har så ont om tid nu känns det som, håller på att planera inför dopet och vårt hemliga bröllop som ska ske då och så är det ju tävlingen Har en kvar, fortfarande

• Fnyz
    Meli skrev 2007-01-22 22:04:21 följande:
    Har så ont om tid nu känns det som, håller på att planera inför dopet och vårt hemliga bröllop som ska ske då och så är det ju tävlingen Har en kvar, fortfarande
    ååååååååååååååååååååååååååå hemligt bröllop kuuuuul grattis!!!!

jag vill åxå gifta mig så jag kan scrappa ett bröllopsalbum....men jag kanske ska försöka få till en förlovning först
  • Emmixen

*puh*

Nu har jag läst igenom denna tråden. Ska nog beställa lite på "magdas" i morgon tror jag. Mycket fint där!

Ska sova nu, men lägger denna i favoriterna och kommer igen i morgon!

• Meli

Fnyz

Ja, det ska bli kul, men det är ju på dopet, och hemligt, så det blir lixom bara ceremonin och sen är det ju dop, så det blir nog inte ett helt album av det

• Marajjah

Meli
    VAd roligt med bröllop.

Fnyz
    Jag brukar också "sno" idéer från Annika. Älskar hennes stil och det är så jag vill kunna scrappa, men jag får bara till det på 1 av 10 layouter.

Annars så har jag absolut ingen block just nu iaf. Har scrappat 10 lo:s på 5 dagar. Det är snabbt för att vara jag. Sen har jag 3 layouter kvar till tävlingen. Börjar tro att jag inte kommer att hinna faktiskt.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket