• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Johanna 79
    kela81: Jätte fina kort! Jag fastnade nog mest för nr:2 och nr:5
  • Blue Vapor

Undrar om jag inte ska ta och shoppaaaaaaa lite...... medan nästa LO "rinner till"

Usch vad jag blir stressad av att ni scrappar så OTROLIGT snabbt!!! Skrikandes Men, men.. det är ju inte för inte som.....*pekar ner på det gråa* Kyss

• Matriark

Nummer 2 och 6 gillade jag... snart har väl alla siffror nämnts

• Johannapanna

Nån som vet när grejerna från CHA kommer ut i butikerna?

• Marajjah
    Blue Vapor skrev 2007-01-22 23:18:33 följande:
    Undrar om jag inte ska ta och shoppaaaaaaa lite...... medan nästa LO "rinner till" Usch vad jag blir stressad av att ni scrappar så OTROLIGT snabbt!!!  Men, men.. det är ju inte för inte som.....*pekar ner på det gråa* Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Jag scrappar normalt inte alls snabbt. Brukar ta lååååång tid på mig. Många dagar för en lo ibland.
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • h77

NyfikenÖrn:
    Det var hÄnglars klubbpaket jag fick hem, som jag väntat på så länge =)! Älskar deras design och har sett sååå mycket fint andra gjort med deras stämplar... så nu är jag superladdad att äntligen få testa dem! Missade ju bara detaljen att de var omonterade ;)

• Blue Vapor

Marajjah - låter tryggt det!

Är det någon som vet var "alla" köper sina sånna jättestora chipboard-swirls? Är det Fancypants? Har inte riktigt koll på svenska butiker, känner jag.....

Johannapanna - kan nog förresten komma lite tidigare under februari, jag hade fått för mig att CHA låg lite senare i kalendern!

• malin ulrika

En ny LO i galleriet.
    Den är iofs digital, men i alla fall... Skulle gärna ha några mera dekos på, men vet inte vad jag ska ha som "passar".
    Eftersom den har att göra med "Chucky" valde jag den lite "slräckiga" fonten på titeln. Men samtidigt ville jag inte göra den FÖR läskig (typ med rött och svart eller så) eftersom det faktiskt är mitt lilla gullegryn...

Alla förslag mottages tacksamt!
    Den är gjord i 8 x 8, har funderat på att använda den som "bild" på en 12 x 12 "riktig" scrapsida. Om jag bestämmer mej för att göra det så lägger jag så smånigom upp en ny bild...

Ha det bra alla!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket