Förr oss som är fast i Scrapträsket
Kela81 - nr 2 och 8 är allra bäst! ![]()
Kela81 - nr 2 och 8 är allra bäst! ![]()
Undrar om jag inte ska ta och shoppaaaaaaa lite...... medan nästa LO "rinner till" ![]()
Usch vad jag blir stressad av att ni scrappar så OTROLIGT snabbt!!!
Men, men.. det är ju inte för inte som.....*pekar ner på det gråa* ![]()
Johannapanna - början av mars skulle jag tippa...... möjligen slutet februari...
Marajjah - låter tryggt det!
Är det någon som vet var "alla" köper sina sånna jättestora chipboard-swirls? Är det Fancypants? Har inte riktigt koll på svenska butiker, känner jag.....
Johannapanna - kan nog förresten komma lite tidigare under februari, jag hade fått för mig att CHA låg lite senare i kalendern! ![]()
Camasunary - ah, ska kolla upp det! Du, jag hittade sånna på ett annat ställe - 3 ard för 149 spänn - är det ett bra pris eller?
Marajjah - OK! Ska kolla där! Minns inte riktigt adressen, men det ska jag väl kunna hitta....
Ehm, nu hittade jag det här... BasicGrey paper pack - finns det här hemma också?? http://www.impressrubberstamps.com/miva/merchant.mv?Screen=PROD&Product_Code=BG_paper_pack&Product_Count=5
för annars måste jag nog beställa det...... NU.
Men gud, jag BEHÖVER faktiskt den packen med BasicGreypapper...................... är det ingen här hemma som har den??? Det blir så jäkla tungt att shippa från USA... *letar*
Haha, jamen det var BRA att du skrev adressen, för det var nära att jag inte hittade
Kom precis fram innan
Jag kände mig för dum för att fråga ![]()
Jomen ja de är 8*8, och hela serien! Jag använder i stort sett ALDRIG det mönstrade pappret som bakgrund, utan har enfärgat och "pyntar" med det mönstrade - perfekt med ett sånt här block då! Och billigt...... Jag har MÅNGA såna mönstrade block i alla möjliga sorters teman - hur bra som helst! Och jag hittar dem ALDRIG någonannanstans än på just den shoppen....... i USA såklart.. *suck*
Nä, jag måste ha det!!
..menar såklart 6*6![]()