Förr oss som är fast i Scrapträsket
Ah, jag trodde nog att de liksom stod med även om det inte fanns ett nytt nummer!
Då ska jag genast leta efter en annan favvoscraptidning......
Ah, jag trodde nog att de liksom stod med även om det inte fanns ett nytt nummer!
Då ska jag genast leta efter en annan favvoscraptidning......
Grattis du också Fnyz!! ![]()
Är det någon som vet nån webbshop där tidnigen finns att beställa? Jag tror inte jag kommer åt att köpa i butik under helgen.....
Oj vad mycket fint ni gör! Emmixen - snyggt jobbat! Vad har du för vit penna - den verkar betydligt bättre än de FYRA olika jag hunnit köpa på mig
Har städat arbetsrummet här ikväll, nu ska jag börja klippa lite i fotona.......
Ja, jag behöver tips om en BRA VIT PENNA! Den ska ha bra flöde, smal spets och även fästa på foton! Någon som har ett tips??
Tänkte bara puffa för en liten inspirationsutmaning i min blogg - för er som inte har något att göra i helgen
As if......... ![]()
Emmixen - JASSÅ? Ha, det såg inte jag *kisar* ![]()
Marajjah - okej! Den ska jag kolla, TACK! ![]()
2xA - jag har fyra olika, men ingen sån än
Jag har en annan skum vit penna, som har jättemjuk spets, och den blir alldeles för bred att skriva med..... och nu hade den visst torkat?! De andra tre är antingen för bleka eller så flödar de urdåligt! ![]()
2xA - ja jag gillade också din LO mycket!! Men håller med de andra som gärna sett ett större foto! Jag tror det är det som "felar". Annars är det underbara färger och supersnygg rubrik!
Vavavavava?
Jag kollar kläder
*fniss* Ska kolla din länk där.....
Ah, såna overlays-ramar?? Jag har sett all sköns fastsättningar på dem - häfta käckt, limma dolt med glaze........ ja allt funkar
Jag hade nog limmat med små pyttedroppar glaze under det "ritade" liksom......
Jag tror jag har de två första och den rosa swirlade också... kankse någon mer som inte finns där. Köpte på syfestivalen i Sollentuna för 8 spänn styck, så det där var ju bra priser!
Claudia - japp det ska jag, bara vi är hemma! Lite skoj måste en flicka få ha ![]()
Camasunary - KI Gloo? En ny varisort då eller, för det finns ju redan? Jag slår ett slag för GLAZEN i detta fallet! ![]()
Claudia - hehe, håller med Cama här...... DU prestationsångest??? Do skemmta med mig aprillo!
Bara att köra på i samma snygga stil vettu!
Undrar om Marajjah kollar på sin torkande färg fortfarande... ![]()