Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia - shit. Jag vill ju också!! Måste bara få klartecken ekonomiskt Förvånad Vad får du ge?

• Blue Vapor
    Cia - ojje....tja, det är väl iofs vad det kostar att ta sig över landet Men man hade ju gärna velat att det kostade GRATIS

Någon som har en länk till blinget?Oskyldig
  • Blue Vapor
    mini - ja jag såg att de har liksom Scrapmaraton typ en gång i månaden! Från nån gång på dagen till sent på kvällen, med mat och så - man betalar 250kr för att vara med
  • Blue Vapor
    mini - ja precis, alltid fattas det nåt..... nåt jätteviktigt!

Man skulle kanske våga sig dit någon gång under våren Just nu är jag pankare än lusen, men snart borde det trilla in lite cash.... *ber till länsstyrelsen*
  • Blue Vapor

För er som inte har nåt att GÖRA i helgen  så har jag lagt upp en liten liiiiiiten inspirationsutmaning i min blogg! (flock-utlottning kommer nog inte förrän till nästa helg IFALL någon undrar Claudia )

Scrappa duktigt! Nu ska jag sova!

• Blue Vapor

Mizty - SÅ dåligt!!! Det är flera år sedan jag handlade där...... handlar bara direkt på mässor, så man vet att man får det man betalar för   Låter som en väldigt trevlig kväll!

Jag funderar nu ALLVARLIGT på att hädanefter bara scrappa svartvita foton.... så man slipper det jäkla mecklet med att hitta papper som passar!!! *galen*

• Blue Vapor

Claudia - Jag ska klura på nån lämplig grej för flocket..... kanske inte blir nåt direkt LO-krav.... Fundersam.... hmmmm Mer en motivationsgrej kanske! Eller en SLOGAN *skärper mig*

*och går och SOVERvardetja*

Kram på alla!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket