• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

gratulerar till Bloggvisningar å Cama grattis till din DT plats den e du såååå väl värd !!!
    Mizty underbara LO:s å alla ni andra som lagt upp jag har sett en massa i tråden men kommer inte ihåg alla upphovs makare

Snabbscrappade en lo igår efter Helens skiss, finns i galleriet om ni vill kika Nu måste jag gå å göra middag !!!
    Kram så länge/ Malin

Å jo just det det var verkligen jättekul att få säga hej till alla som kom å sa Hej till mig på mässan !!!

• MAMMSY
    Kissekatt skrev 2007-04-02 18:30:35 följande:
    Jag undrar om någon här inne stött på en serie papper som heter Once upon a time?Sagoinspirerade, några med glitter i pappret. Någon som vet var man kan beställa dem?
    det e dcvv om du bor i gbg finns dom på format Eller om du vet exakt vilka du vill ha så kan jag skicka dom till dig
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-04-02 21:29:12 följande:
    Tack för prisuppgifterna!Jag hörde att lifetimemoment har haft 25% rabatt för ett tag sedan. Brukar de ha "reor" ibland eller?
    Det var twopeas som hade 25% rabbat Eller jag misstänker att det var det du var ute efter
    Fast LM brukar ha lite rea då å då oxå

Tackar för alla söta ord om min nya LO
    Har inte bestämt om den ska hamna i Julia albumet eller om den hamnar i en kommande BOM
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-04-02 21:55:54 följande:
    Mammsy - I en BOM tycker jag Jaha, var det twopeas LM är inte särskilt billigt va? Eller är det jag som har dålig koll på priser?
    Joo jag tycker nog att dom har rätt bra priser Däremot brukar frakten bli rätt hög...
    Fast då kan man ju vara många å dela på beställningen tycker jag
  • MAMMSY
    Skumpis skrev 2007-04-02 22:08:44 följande:
    Mammsy - Hur hög då?
    Senast jag beställde hamnade frakten på 24$ men då hade jag iofsig beställt en bok som vägde en massa..
  • MAMMSY
    Cia o krabaten skrev 2007-04-02 22:49:03 följande:
    WEHEEEE!!!!!!!!!!! NU känns det äntligen som att det är på riktigt och officiellt!Jag har blivit DT på Scrapbodan!Har varit ett par veckor, men inte fått upp några alster förrän nu, men NU finns de på hemsidan. Välkomna in och kika!!!www.scrapbodan.seFörresten så äääälskar jag numera Maya Road Ribbon slides! Ni fattar nog vad jag menar när ni ser dem! Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Får passa på att gratta dig Officiellt nu då med .-p!!!
    Underbara DT layouter vännenn
    Nu blir det natt natt kudden här, kram så länge0= =0
  • MAMMSY

Paxie: I trådstarten finns en del länkar bla till scrapskisser

Glad på sk på er!!! Kikar bara in en snabbis innan vi ska iväg till släkten igen!

Kram så länge!

• MAMMSY

Stort Ros tilla alla snygga LO:s som har visats.-) Bitte du borde skicka in din Till BasiGrey galleriet !

Diana: Jag e ungefär lika aktiv på scrappiz som här (i omgångar)
    Bark: Jag scrappar ändå Jag har alltid en massa kort hemma eller så gör jag kort eller nått annat typ tändsticksaskar el liknande, e jag scrapsugen får jag nästan abstinensbesvär om jag inte får scrappat å då blir jag komplett galen

Nu ska jag scrappa vidare Hoppas ni haft en trevlig Påsk

• MAMMSY
    Bark skrev 2007-04-09 16:39:05 följande:
    Ha ha, hade precis plockat fram allt för att scrapa i alla fall. Men vad händer?? Jo Mats kom hem med Timmie, så jag fick börja med maten (rådjurssadel & potatisgrattäng) så skönt, nu kan jag spara bilderna tills imorgon. Jag hittade massa bilder som bara låg och väntade, men nu får dom vänta tills imorgon. Mamma till Jasmine & Timm
    Får jag oxå komma hem till er å äta middagRäcka ut tunganFlört

Det här vaknade vi till kl 5 i morse Hörde bara världens smäll å trodde först att det var nån som försökt spränga restaurangen som ligger under våran lägenhet...
    http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=338218

Det var faktsit riktigt obehaglit, mitt utanför vårat fönster står tre polis bilar två ola ambulanser å en brandbil,:-0

Det kändes nästan "skönt" att veta att det "bara" var en bilolycka... Men man blir vansinnig på folk (även om han nu bara var 17 år) som ens tänker tanken på att sätta sig bakom ratten när man har  druckit..

Lite Ot kanske men men..
  • MAMMSY

Ja det var rätt läskigt faktist, första tanken var ju att slänga på Julia kläder å flytta, ifall det var ett bomb attentat vilket vi trodde först, för det var en rejäl smäll..

Nåja jag har iallafall scrappat lite idag är dock inte färdig än så jag har inget att visa förutom ett kort jag gjorde till ett par kompisar som fick en liten Frank för ett tag sen
    Lite snett fotat fast det såg jag inte då

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket