Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Minimalla: Typiskt jag glömde!! Vilken superfin dubbel!! VErkligen! Den andra LO:n var också fin..Jag har oxå gjort en efter samma skiss

Ni som är med i stora tävlingen? Hur tar de kontakt med er som vinner, tror ni? Urvalet skulle vara klart den 25:e....via post eller??

• claudia79
    2xA skrev 2007-02-22 16:14:24 följande:
    Vet att många av er har SWIRLS på era LO:n, men jag minns inte vilka... Skulle behöva lite inspiration eftersom jag tänkte tillverka lite egna swirls. Så hojta gärna till om ni har swirlchipboards i ert galleri så får jag "glutta" lite Vecka 36+5 - BF 17 mars 2007
    hojt
    MAMMSY skrev 2007-02-22 16:30:35 följande:
    Faseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ingen tidning denna gången heller, varfööör e den sen till miiiig *MutteråMorr*
    åhh förstår dig! man vill ju inte vänta i onödan på en sån sakSkrikandesFlört
  • claudia79
    Mystjejen skrev 2007-02-22 19:17:56 följande:
    hej...nu har jag läst igenom allt ni skrivit sedan sist jag var inne...många sidor blev det...har också fått tidningen idag (och drömhem&trädgård) så ikväll blir det mycket läsning.vad kul att flera av er blivit publicerade, grattis!borde också skicka in någon gång...men det blir aldrig av.har ett "problem" eller vad man ska kalla det...scrapbutiken har ju en tävling om mars månds gästdesigner...har gjort en LO...så igår el förrgår så visade alla i designteamet sina inspirationsalster och det visade sig att de arbetat med samma papper som jag gjort min LO i.känns pinsamt att jag gjort i samma...förstår ni hur jag tänker...som att jag härmats typ...så nu vet jag inte om jag kan med att skicka in...hur skulle ni gjort?
    Äsch, skicka in ändå!! Det kan ju bara bli pluspoäng när de ser din goda smak dessutom!

Nån som minns vilken fontsida BV tipsade om för några kvällar sen där man kunder hämta Susies hand???Har glömt och orkar inte läsa allt igen

Grattis till er som fått med saker i tidningen! Och Cia; Du kan hälsa din syrra att jag föll hårt för hennes liftLO!!
  • claudia79

Minimalla: MM Tack!! Nu ska jag ladda in nya fonter!

Igår kväll var jag datalös, men min make såg min kris ( )så idag åkte han och köpte en ny till oss..Men jag retades med honom och sa "jag gissar att du kommer att säga:' men ta du den gamla datan, för den är så bra för dig att ladda in alla dina scrapbilder i etc etc så får jag 'nöja' mig med den nya........." Haha och mycket riktigt, så var det ju tydligen större RAM på den nya så det passade honom utmärkt Well, jag är glad jag har internet på kvällarna iaf så mig kvittar det

GRATTIS, pyret till din liftade LO på SWE!

• claudia79

Cia: Jamen du vet boys and toys

SandraK: Nää den är jättefin som den är!! Underbara foton!

Nu har jag klickat mig svettig på Fontgarden.com!!! Massa snygga fonter och urroliga citat samtidigt...Tex. "Att härma en är att plagiera, härmar du flera kallas det research" Då tänkte jag att det passar ju på oss scrappare

• claudia79

BV: Jag funderade över kuvertet häromdan...det var ju några småpåsar me flock Men sen var det en annan påse med vitt pulver i......och jag hoppas inte det är vad det _ser ut som_ Vet du vad jag menar?? Och skulle man kunna få en liten guide i hur man flockar till det ?**Kram**(när du orkar förstås!)

• claudia79
    Tessegosing skrev 2007-02-23 11:26:12 följande:
    aaaaa, massor har gjort papperskassealbumet men ingen vet hur man gör???
    Jag gjorde enligt beskrivningen som fanns på SWE Scrapbook blog Jag hinner tyvärr inte leta upp exakta sidan just nu, men kika i arkivet så kommer du att hitta det
  • claudia79

Jag hänger på FL, Scrapbutiken (himla bra fart där inne ), Scrappiz, Papp&Scrap och Two peas inspirationssurfar jag mycket på...(snart börjar jag jobba, så jag antar att listan kommer att minska ) Om jag deltar i nån tävling är jag där med o kikar då och då...

Jag laddar upp LO:sarna på; FL och Scrappiz. Andra forum lite olika om jag hinner..

Jag gillar FL bäst och Scrappiz har tagit sig i längden, Scrapbutiken är som sagt bra fart på så där är kul att kolla

Har gjort en tolkning av SA:s skiss på bloggen. Handlar om en dag nu i veckan då Jq fick plats på en förskoleavdelning som heter Solen

Solen.JPG Risa och rosa gärna

Är det nån som planerar att vara med på scraputmaningens rallyscrap nu på söndag??

• claudia79

TAck för era söta ord om min nya LO

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket