Mizty: Va fin den LO:n var! Jag har inte sett den tidigare??
De säger ju att "if you cant do the time, dont do the crime"....(ang. råna en bank alltså
) Men om man får ta med sig pysselgrejerna i finkan, som man har köpt för de rånade pengarna skulle jag nog stå ut ett halvår
(Ps.kan du "ta ut" lite cash till mig med, medans du ändå är iggn??
)
Mystjejen skrev 2007-02-21 10:14:47 följande:
Godmorgon...Claudia: Jag ska till GBG på mässan i slutet av mars...Jag har Elsies bok...men den är nog inte intressant antar jag...Och Ali Edwards senaste...designing with patterned papers, den är bra. Bra förklarat och skisser på varje sida. Den funkar länge just pga skisserna...Och så har jag clean and simple, the sequel, den är också bra, inte supermycket LO:s men hon skriver bra och inspirerande och boken är snyggt gjord och upplagd. Den är helt enkelt mest inspirerande...Tycker också att tidningar är roligare, men det beror ju på vad man är ute efter.Jag har köpt mina på Magdas (böckerna alltså) tycker de har bra priser där.

Jo jag har suttit och smygkikat på Elsies bok

Men jag är nyfiken på den där Ali "patterned papers".....Och så kikade jag på "Clean and simple" men kände mig rädd att den skulle vara "för" enkel för min smak....hmm, tål att tänkas på
Cia: Jag känner igen det där med lusläsning

Till och med så man läser reklamen noga haha...
Jag har uppdaterat mitt galleri med tre nya...en del av er har kanske sett dem tidigare, men här är dem iaf...Gärna ris och ros

pylle skrev 2007-02-21 10:15:51 följande:
Claudia min syster jobbar på adlibris så jag har nämt till henne att det vore skoj med lite ny böcker ska säga det till henne igen så kanske dom kollar på det.

Toppen! Perfekt me träsktroll som kan snirkla sig in lite här och där