Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

jen
    ja ahr med börjat använda mer o mer band. o garn också. men har inga o visa än. ska fita dem nån da då jag hinner.
    men tycker de är fint om man tar en liten bit o viker dubbel o har kanske 3 st sånna på långsidan under ett kort, eller om man har stora bokstäver o har på sidan av dem.
    förstår du något?

• Tjej 83

när kommer papprerna? men får man inte tillbaka det i augusti? eller?
    ohh vill med shoppa då ju brukar få tillbaka massor., hoppas på det nu med,

• Tjej 83

sa ju igår att ja skulel scrappa hela dagen. hann göra 2 sen fick dottern feber o bara vilel sitta i mitt knä o mysa.
    idag har ja gjort 1 medans hon sov. men eftr helgen ska ja fota dem o visa, o hoppas då ja kan ha hunnit med att göra annu flera.
    *hoppas*

• Tjej 83

paxie
    du kan ju göra LOs där hon leker med nån leksak, myser i sängen, "bakom galler" har några gjort (bakom spjälorna på sin säng), roliga grimaser, "dina blåa ögon", ute på promenad i vagnen, åka i bilstolen från BB (om du har sånna kort), lära-gå-vagn?

finns massor, iaf för mig som jag har gjort o ska göra,
    gu va skoj det är, o så mysigt o kolla igenom sen. men ja kom ju på att ja har satt några i fel ordnng måste ändra. de är trisst men men

• Tjej 83

mina glue dots är slut, min lim penna är snart slut, mina fästkuddar är med snart slut,
    oohh så jobbigt! får åka till stan imorn o köpa, pest att magnolia har så konstiga tider, men men.,, får försöka komma dit. annars?

• Tjej 83

ne men kollar alla på Let´s dance eller?
    ja håller på för fullt med mina Los men som sagt allt limo klister saker är snart slut. trisst. o ja kanske inte ens kommer till stan imorn o får då vänta läääääänge på att få nya. om ja inte beställer?!! men de är farligt för då får man alltid halva butiken hem o de gilalr itne sambons plånbok hihi..

nee kommer in senare..

• Tjej 83

nä men gud va jobbigt det lät. o så skulle det bli en rolig dag. men tur kalaset är imorn o hoppas det går bättre då.
    hehe jaa de lär la bli massor med kort imorn, stackars barn, fast hon är la kanske van vid att bli fotad

med fått tatt bort scrappgrejjer från ett bord idag som mamam ska ha o hon hämta de imorn. där rök det braiga bordet
    men så är det.

• Tjej 83

va bra att hon va så duktig hos fotografen. när vi tänkte ta 6 mån kort så va hon i en period så hon skrek o grät åt alla människor hon såg. så vi kund eitne ta kort o de envisades emd att vi kunde komma nånanna dag osv. men vi tog egna kort hemma. som blev kanonbra. tur det.

hoppas 1 års korten blir bättre..

o så vill man att allt ska bli perfekt o så kanske det blir pannkaka...

ha de så skoj imorn då.

• Tjej 83
    har alla sett i RAK tråden vad jag skrivit där...?!
  • Tjej 83

fnyz hoppas kalaset blev bra o roligt.
    och vi prata en gång om att få plats med många bilder på en LO. ja skrev ut massa kort hos mamma sist ja va där, o de är la på 7x5cm kanske? och fick plats med 8st på en Lo, kanonbra.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket