Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

inafia ja nu gick det. testade 100 gånger. så kan de va hehe

sol30 ja liftade din jag kan med rutmönstret (men ja gjorde dubbla ) bara så du vet de är la ok? nu efteråt... hoppas jag..
    ska bara skriva lite text sen är den klar.

• Tjej 83

närni skickar in LOs till tidningen, söker de då någe speciellt? elelr kan man bara skicka in vad som?
    elelr är de krav?

varjegång ni skriver att tidningen kommit till er. så väntar jag nån da o sen kollar ja affären men alltid slut. så ja vet itne vad det står.

• Tjej 83

sandrak
    jaha ok..
    jo ja ahr kolalt där o vart i affärerna men slut.
    men men får la se om ja hittar den i pressan ine vart där. elelr så, får se nästa gång ja komemr till stan

• Tjej 83

evenstar du skulle ha testat på ett annat papper först.
    man tar la och drar lite föriktigt längst kanterna.
    de gör jag iaf. lite som jag vill. så blir det olika mycket här o där

går de o rädda den?

• Tjej 83

sol va snabb du är. snyggt med de streckade linjerna. *lifta* hihi,,

• Tjej 83

så skoj.
    ja har fixat ordning vardaggrummet nu så de finns ingen liten onödig pryl nånstans så nu kan ja scrappa., svårt innan o få plats
    så är de när man renoverar.. så nu väntar ja på 2! paket, o syrran va på gekås o köpte kuddar o fotofix, de är ju så billigt. får den på tordsda så bra...

• Tjej 83

svår to fota det bra. aldrig så att färgerna stämmer antingen för ljusrt elelr mörkt. lite jobbigt.

• Tjej 83

va skoj nu är la snart alla DT eller?
    men är det inte svårt att scrappa snabbt o fint med de material man fått eller? för de ska la in ganska snabbt till dem?
    skoj iaf

• Tjej 83

men får man paketen gratis? bara man gör så många LOs som de begär o med enbart de grejjerna?
    de är ju bra då. fast stressigt för mig har inte den tiden så inte än iaf

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket