Förr oss som är fast i Scrapträsket
tack för länken. sko o åka dit, hmm kanskeint ekan menhade velat, skoj ju..
fnyz den va ju jättefin
tack för länken. sko o åka dit, hmm kanskeint ekan menhade velat, skoj ju..
fnyz den va ju jättefin
mmm ja har med en lång lista på saker. men antal firror på min konto stämmer inte överrens med listans alla saker haha
får la va hemma o hoppas på underbart väder istället o grilla, så ja inte kan scrappa för ja inte har någe klister ännu.. jobigt läge..
kan jag få lite hjälp
familjeliv.se/krypin/tjej_83/gallery/phpepulcr.jpg
jag ville skriva
vart ska (skruven) vara?
men efter som det står i en av pilarna så kanske jag ska ha den som den är nu. eller? men kanske lite tomt uppe till vänster eller? hmm svårt
tack tack,
ja men då får den va så,
men ja ska kanske göra någe streck på bokstäverna men ja vet itne.. får se..
sol30
jag visade min sambo din LO med rutmöstret., o han sa- men så kan du ju göra så behöver du inte fråga mej hela tiden o ja ska komma på nya skisser
haha..
kul att han gillar det man gör.. fast inte då jag ber han komma på en skiss hihi...
annika
ja det va ju ett pris! hehe
men ja kan inte vara med. visst kan ja la försöka göra ett kort. men ja är inte ledig de dagarna så ja kan ändå inte åka.
så nu va de en midre som tävlar om priset..
men va skoj o vinna va..
fraise
slöjd-detaljer har om detta är en trollslända o en fjäril
www.slojd-detaljer.se/Butik/assets/product_images/IN700019_3.gif
det är så svårt o va ute då ens barn inte går, så att bara va ute o hålla henne i knät eller ha henne i vagnen är itne så skoj,, va ska vi mer göra? glo på grannens hund? bilar som kör förbi?
neee då är man inne o har öppet dörren o sätta en grind för så hon inte rymmer.. då är man typ ute-inne haha
nee ska la kanske gå till svägerskan sen o hoppas de e hemma,
nee ja ahr inte scrappat på länge nu, asså måste ju till stan o köpa de förbaska klisterlapparna
men så segt o köra dit ju hihi o jobbiga öppettider men men..
har scrapbutiken inga chipboard bokstäver?
jag kolla på alla man hittar inte.
eller?
jag får lov o va inne
tål inte solen men de skiter jag i o är ute ändå när solen skiner! inte ananrs, vem vill ut när de är molningt
hihi
så ska se när lillan vaknar, o sen äta lunch, sen går vi nog till svägerskan... kan ju hoppas de är ute, för de är absolut inne människor men men får la dra ut dem då..