Förr oss som är fast i Scrapträsket
nån mer som vart på mässan o kommit hem? va köpte ni. ohh ville me dit men kunde ju inte. får ta de nån annan gång..
nån mer som vart på mässan o kommit hem? va köpte ni. ohh ville me dit men kunde ju inte. får ta de nån annan gång..
NÖ. så mysiga kort du har gjort.
ja har itne testat på att göra kort men ska nog göra ett o första offret får bli min syster hehe. ett grattiskort.
bara fundera ut hur de ska se ut.. har inga stämpelar (förutom klumelurer) såd e får bli utan..
jo klart all text kan va på insidan. ibland tycker jag att viss text förstör framsidan så..
ohh e de en likadan i september?
då hinenr man la få ihop en summa..
sandrak grattis va skoj.
jo79 de blev ju ett jättefint kort
paxie shit de måste kostat en del o va på mässan va
ville med dit men hade inte tid, så får ta de till hösten då hehe
mycket fint du köpte.
ja de är knepigt o ha tid o scrappa med en liten en. min är nu 8 mån, men hon är så lugn så jag hinner scrappa o hålla koll på henne.
står vid matsalsbordet så då ser jag henne vart hon är skulle vara. sen tar la en LO kanske nån dag att göra men så får de ju bli.
men vart finns de papper som är "utstansade" i kanterna? vad heter de? trodde ni själva gjorde det i pappret. tills jag såg att paxie köpte sånna.
frågar om min fråga
vart har ni hittat de papper där de är "stansat" längt kanterna.
vad heter de papprerna?
såg att paxie hade köpt sån på mässa, men vet ni andra?
jag har kollar runt lite men vet inte va jag leta efter
men nu vet jag.. ja har sett sånna stansar men inte köpt. så tänkte köpa pappret. tack
ni som handlat fårn stellas,
ska man inte bara fylla i sina uppgifter o sen logga in?
eller komemr de en kod på mailen som man loggar in med?
jag kan inte logga in, o vill ju gärna handla.
hjälp?
finns en annan
www.utmaningsverkstan.se
den kanske går bra?