Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Springer in o säger *Hej!*
    Har läst o läst ikapp, men inte hunnit kommentera vare sig i tråden el i era gb:er. *slår mig själv på fingrarna* o ger er alla istället en kollektivt stor bukett med rosor!! @-`--

Har suttit o färglagt ett stämpelmotiv med akvarellfärger, blev väl sådär nöjd. Skulle gääärna vilja ha privatlektioner av muhren
    Motivet ska sitta på ett Grattiskort till min syster. Fotar det när det är färdigt, så kanske ni "experter" kan tala om för mig vad jag kan göra annorlunda (med färgläggningen av stämpelmotivet). Skulle vilja äga distresser, men vad hjälper det när man är kass på att "måla"

• Pyret78

Frågor från Cheri:
    Är bara in på en snabbvisit o läser ikapp
    har ff inte hunnit kommentera era fina alster *slår mig ännu hårdare på fingrarna*
    Kommer iaf ihåg mammsys underbara canvas,
    marajjahs görsnygga case,
    minimallas superfina älskvärda Lo,
    Fnyz snygga Lo:sar. Gillade liften av webmosterhelene myyycket!!
    Matriark har en dotter med ett urgulligt namn Lo:n var oxå jättefin. Har de papprena själv o vet inte än vad jag ska göra med dem, men föddes en idé, Tack!!

Vet att fler lagt ut o jag har kikat på dessa oxå, men skyller på mitt mammalediga minne som är totalt värdelöst numer. Vet iaf att jag bara set snyyygga alster

Osså lite svar på frågor:

1. Placera in dig i ett av följande fack "skitigt rockigt" "lantligt romantiskt" "tufft punkigt" "Färgsprakande glatt" "gulligt pastellsött"
    Jag skulle vilja vara mer "skitigt punkig", men är mycket "lantligt romantisk". Jag försöker iaf bli lite mer skitig
    2. Vilket är ditt favoritmärke på papper?
    Gillar BasicGrey mycket, men KI Memories o Urban Lily är oxå favoriter
    3. Om du måste välja bara en färg, vilken blir det då?
    Röd
    4. Prickigt eller schackrutigt?
    Prickigt
    5. Randigt eller rutigt?
    Randigt

• Pyret78

Janna84: Jag tänkte lika som du innan jag började att scrappa, så jag köpte mig ett spiralalbum med fasta sidor. Visst gick det att scrappa, men idag är jag orolig att dekorationerna ska lossna när alla är o "pillar" på dem. Sen var jag ju tvungen att scrappa i kronologisk ordning oxå. man kan ju inte flytta runt sidorna. Och för att brads o dyl. dekos inte ska synas på baksidan så gjorde jag klar Lo:n först (på bordet) o sen limmade jag fast hela Lo:n på albumsidan. Lite krångligt, men det gick. Nu har jag enbart postboundalbum med plastfickor, men vid nästa albuminköp blir det ett D-rings album från American craft! Då slipper man de krångliga skruvarna.

meli: Åhhh underbara Lo:s (som alltid ). Älskar din alster för de är alltid så lugna o harmoniska.

MiaB72: Görsnygga nya Gillade "Första snön" mycket.

• Pyret78

Är inne o läser vad ni skriver, vilket inte är lite

Cheri: Gillade din LO. Så söt liten argbigga du har

claudia: Vilken sockersöt Lo. Passar perfekt åt en sån söt jänta

MIS: Tycker att din nya var jättefin o du behöver inte alls känna dig sämre än nån annan. Det syns tydligt hur du utvecklas

annika: WOW, WOW, WOW Vill ju oxå kunna scrappa som du Du skickade väl in till tävlingen med stort T??? Tycker iaf att du är en värdig VINNARE!!!

cama: Supertuffa Lo:s på swe

• Pyret78

Jo79: Jättefina nya. Den med dig o sambon blev en favvo

mystjejen: Jätteläckert med alla retroblommorna!! Vilket smart sätt att bli av med en massa spillpapper oxå. Läggs i idélådan direkt!

• Pyret78

Jag undrar oxå vem lille Arvid är??

MIS: Ha det så bra dagtid, så syns vi här när det mörknat

• Pyret78

Kikar in o passar på att gratta Cheri o annika till finfina publiceringar!!!

• Pyret78

Åhhh Grattis mammsy, jag skulle iaf känna mig otroligt hedrad om nån skulle lifta någon av mina alster

• Pyret78

Och jag är nog som claudia jag med Visst imponeras jag av Elsie o skulle vilja ha en sån stil, men jag lyckas aldrig. Hennes kollektion vet jag inte eg. vad jag tycker om...har ju bara sett en liten glimt av den o rent spontant så var det inget för mig. Men innan det är färdigt så kommer det säkert att köpas hem

• Pyret78

Jag har oxå beskådat de nya papprena från BG, underbara!!!
    Är ju "inköpsansvarig" i mina föräldrars butik på scrapbookingsidan , så gissa vad jag alldeles nyss har beställt hem Hoppas, hoppas, hoppas att det inte dröjer länge förrän de papprena kommer hem till butiken Då ska JAG scrappa iaf

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket