Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Mizty: Hade oxå velat ha en "större" fotoskrivare med just separata bläckpatroner. Men maken vann, via jobbet, den vi har nu. O den fick vi somras. Det är en Canon pixma 2200. fast den funkar ju bra ändå
    Men som sagt, med separata färgpatroner hade den varit ännu bättre

• Pyret78

MiaB72: Grattis till publiceringen i scrappizbloggen Inte helt fel att bli utvald bland 100-tals andra scrappare!! Bra gjort!!

• Pyret78

MiaB72: Jag brukar aldrig göra nåt åt min kort, det är väl pixlar du pratar om, eller?? När man laddat upp så brukar man ju se var de tänker beskära om man väljer formatet 10*15 istf 11*15. Ju fler pixlar man har desto bättre upplösning ju O på de flesta ställen så blir inte fotot beskuret om man väljer vit ram. Lycka till!!!

• Pyret78

Inne o visar mig!!
    Jag lever, men har inte scrappat nåt.
    Har en väldigt jobbig period just nu(orkar inte gå in i detalj), så orken att scrappa ligger långt under skosulorna nu
    Lusten att scrappa finns dock där o jag har tagit på mig att göra ett dopkort till helgen, så det måste jag göra.

Kram

• Pyret78

Åhh jag är publicerad på scrappiz-bloggen med min lo "I vårsolen" ...Kul

• Pyret78

Fnyz: Supersnygg!!! O vad snopen jag blev med att se mig själv på bild...tur att pylle fick pryda den stoora bilden
    Liite "folkskygg" blir man ju av att bo på landsbygden

annika: Säger bara Wow så fint!!!! Jul-dubbeln var jättefin o tolkningen av claudias var oxå super!!!

• Pyret78

Min scraplust är såååå stoooor men inspirationen är såååå liiiiiten
    Var på scrapträff hos pylle igår tillsammans med Fnyz o jag lyckades knåpa ihop en Lo som jag inte alls är nöjd med. Jag är ju mer missnöjd med den än jag är med mina allra första!!!

Har knappt sovit p.g.a av den Lo:n o jag tänkte att så fort det blev ny dag igen så skulle jag göra om den. Men när jag kom ner imorse o såg den på mitt scrapbord så tänkte jag "Näe, den får allt se ut så där!! Jag skiter i den nu o tar nya tag istället!!"
    Men jag tänker INTE lägga upp den i nåt galleri!! Där går gränsen!!!

• Pyret78

O jag har varit ute i solen o fotat en sten-grus-jord-gräs-ätande dotter Fotade lite blåsippor o tussilago oxå....så härlig med vår

Har för tillfället en dotter som reser sig mot, nästan, allt o travar iväg på egen hand Det roligaste just nu är att klättra upp på Lära-gå-vagnen, men även att resa sig mot den o sen gå o slänga sig i sacko-säcken på egen hand är en favvo
    Härligt med 1-åringar

• Pyret78

Ni som fått tidningen redan: Kan bara meddela att en Lo av mig finns publicerad i den ... Ni får gissa vilken

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket