Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Jo79: Ett tips är ju att kolla efter mitt namn i RAK-tråden ...På så vis vet du ju bombsäkert Men Tack för att du tyckte om den. Gjorde den redan i höstas till första numret av tidningen, men de ville spara den till detta nummer o under tiden fick den ju inte visas nån annanstans heller.

• Pyret78

Hjäääälp önskas!!!!!!
    Är i en total scrapsvacka...lusten finns där men inte inspirationen. Har surfat runt på two peas för lite inspiration, men har inte hittat nåt som jag kännt starkt för Därför vill jag nu att nån av er, ni som känner mig o vet min stil, vill utmana mig. Gärna genom en skiss eller genom en liftning. Behöver komma ur min svacka samt behöver jag ett nytt tänk o nya ideér. Ge mig en utmaning att bita i, fast den får inte vara för omöjlig m.t.p att jag inte riktigt är i form

• Pyret78

Har ett foto (13x18) i sv/vitt som jag vill scrappa!!

• Pyret78

Mammsy: Shit vad svårt med bara CS Hur ska detta gå...fast jag har allt en liten "crazy" idé ändå Fast då skulle jag haft ett annat kort Måste framkalla mer kort helt enkelt

• Pyret78

Fundera gärna ut en klurig titel åt mig oxå

• Pyret78

Grr Här kommer ju inte posten förrän efter lunch!! Typiskt lantbrevbärare

P.s. Scrappade igår o sååååå roligt var det *jublar av scraplycka*
    Funderar på att lifta titeln av Mammsy (det är okej va´? ) "Du o Jag, Pappa" o sen skriva i texten om hur mycket tid som M spenderar med Ellen o hur viktigt han tycker att det är att de får tid tillsammans. Tänkte dekorera med en chipboardklocka oxå för att förstärka just det med "pappa-tid". Vad tror ni om det???

• Pyret78

Sosofofie: Nu vet jag inte vart i Dlarna som du huserar, men om du inte har så väldans långt till Gävle så kan jag meddela att det blir en stämpel o scrapmässa där den 19 maj. Mer info kommer

Sussieb: Jag fattade det som att du undrade, rent allmänt, på hur det funkat för oss som skickat in alster till tidningen. Jag kan bara säga så här: Jag har mailat in först (som det står att man ska göra) o sen har de hört av sig till mig, via mail, o bett att få mina Lo:er inskickade. Har hittills fått två alster publicerade, de två jag mailat in oxå Nu har jag mailat in 3 till Lo:er, men ännu inte hört något. Jag avvaktar dock ett tag till innan jag tänker visa dem i nåt galleri...man vet ju aldrig

• Pyret78

Just det, nu kan jag ju visa den LO som blev publicerad i januarinumret Finns i mitt galleri nu om nån är intresserad

• Pyret78

kanskesnart: JAG Min Lo heter "Vädurbabyn" o är till min dotters album

• Pyret78

Vi flyttar imorgon, så nu ligger alla mina scrapgrejjer i kartonger Blir inget mer scrappande på några dagar nu Dessutom blir vi uten bredband Hur ska detta gå!?!

• Pyret78

Tjej83: Välj en ljus färg så är det lättare att måla över

• Pyret78

Hej hopp alla scrappare!! :_D
    Är hos mina föräldrar o lånar datorn sååå ääääntligen får man komma ut i cybervärlden efter nästan 2 veckors abstinens
    Har flyttat ännu längre ut på landet så nu blev vi utan bredband Utbyggnaden har inte kommit fram till oss än Har beställt internet via modem, men det har inte kommit igång ännu.
    Ville bara kika in o säga "HEJ!!" Har ju ingen aning om vad ni gjort under min frånvaro o jag har inte tid att bläddra bakåt heller.
    Ska kolla runt i allas bloggar nu för liten uppdatering!

Tjingeling!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket