Inlägg från: Pyret78 |Visa alla inlägg
  • Pyret78

Förr oss som är fast i Scrapträsket

God förmiddag på er alla!

Oj vad mycket snyggt jag sett så här på förmiddagen

Mizty: Görsnygg Lo!! Visst är det roligt att scrappa om sig själv ibland oxå

Mammsy: Supergrattis till publiceringen, vilken kändis vi har i tråden

• Pyret78

claudia: Jag tycker att det inte spelar nån roll. Man inspireras ju av olika saker på en Lo o alla har vi ju olika stilar

• Pyret78

loppan79: Fick nyhetsbrev från scrapoteket idag att hon fått in dem. men de finns även hos Annas scrapbooking.

• Pyret78

Och jag har knappt scrappat alls sen tävlingen med stort T. Har sen det skulle inlämnas (31/1) endast gjort 1 ½ 12*12 Lo o en 8*8 Lo. Har gjort 4 kort oxå

• Pyret78

Så! Äntligen är jag klar med mitt minialbum (matchbook-kit) som svärmor ska få på söndag i födelsedagspresent
    Blev mycket nöjd!
    Ska maila meli om hon vill lägga upp den i sin blogg, eftersom kitet är inhandlat på scrapoteket

Har även knåpat ihop ett grattiskort o resultatet får ni se imorgon

P.s. Snygga lo:s som vabnligt av er alla!! Minns så här på kvällskvisten att jag sett alster av miaB72, pylle, annika5064. "Keep up the good work!!"

• Pyret78

Grattsi till swe-publiceringen claudia Görsnygg tolkning av skissen!!

C o K: Jag har endast beskurit o förminskat i paint. Vet inte om det går att ljusa upp bilder. Lycka till!!

• Pyret78

C o K: cama har sytt insysnskydd till hennes bror med swirls på

• Pyret78

Coursell: Japp det är rubons som Mizty använt. Har oxå de Jag har köpt mina på www.scrapoteket.se Det är meli här i träsket som äger den webbutiken o hon är snabb o bra att ha att göra med

Fnyz: va!!! Vad säger du!?! Kom tidningen idag Åhhh nu väntar jag på postis

• Pyret78

Tjihoo vad roligt med cc-träff hos pylle

• Pyret78

God förmiddag!

Fick en del scrappat under croppen som scraputmaningen hade, nu i helgen. har dock inte hunnit med att lägga ut dem här, men det kommer

venezuela: Otroligt vacker Lo om din pappa Bara rosor från mig!

Emmixen: Jag tyckte att ditt grattiskort var jättefint! personen som ska få det kommer att bli superglad

kanskesnart, claudia o skumpis: Vilken trio av scrapträskare inne på swe-bloggen Jättefina tolkningar av skissen!! Rosor till var o en av er!

annika5064: Du får veckans bukett av rosor. Grattis i massor till uppdraget som inspirationsdesigner på swe-bloggen. Du kommer att göra ett strålande jobb

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket