• jenn79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

cam: vad bra du tipsade om OH plast Har länge tänkt köpa, men inte kommit iväg, men kjell o co, finns på flera platser där jag shoppar los *hehe*

venezuela: grymt snygg!!!!!

tjej83; vi har ingen fotoskrivare, så jag förminskar i PS och sen skickar jag in för framkallning
  • jenn79

*suger i mej alla tips om scraphöran* då min inte funkar alls *morr*

Nu ska jag iväg på symässan och shoppa loss!!!

• jenn79

*Stämmer in i samsången med cia och krabaten* Kär i min robo craft

Cheri: creepy

• jenn79
    Cia: imorgon hoppas jag kunna sno åt mig lite mera tid för att testa min nya älskling

Fnyz: Snart får du din CR och jublar du med Fast du verkar ju ha fyndat massa ändå
  • jenn79
    Cia: ha installerade den på 5 röda när jag kom hem och på laptopen oxå Så jag minsann kan släpa med mig den vart jag ska.. *eller nåt* har suttit och lekt en massa i programmet. Men jaghar inte illustrator... Undrar om PS funkar lika bra Fundersam, ska iaf installera det på laptopen så jag kan testa :-9 Ska scrappa lite ikväll och skriva ut... Måste bara komma på MASSA jag ska skriva ut så jag får leka en stund med den
  • jenn79

mammsy: Jag är lite "snål" och går in i PS och gör om korten till önskad storlek och sen sätter det på ett nytt "ark" så får jag 2/4 per kort istället... Förstrå du vad jag menar och sen så skickar jag in på framkallning

• jenn79
    mammsy och annika: GRATTIS!!!

cia: smart idé att "hämta hem" olika swirlar å grejjer från sidor och skriva ut!! *lägger på minneslistan*
  • jenn79
    cia: bättre sent än aldrig GRATTIS i efterskott!!!!

Idag ska jag och min nya älskling (kraftRobo)gosa in oss i sovrummet och ha kul

Nu ska jag kika in på nya LO´s så jag får lite inspiration till kvällen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket