• jenn79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Innan jag hinner läsa har allt avhandlats 511 gånger juh

har oxå shoppat loss på Lm och är så nöjd!! Sitter och filar på en beställning därifrån (läs: berabetar maken)

• jenn79
    BV: kan du tala om för mig vilken du valt sen Måste bearbeta maken på en fotoskrivare... Fundersam, jag har juh en Robba, och en vanlig skrivare (allti ett funktion med scanner å tjafs) men INGEN fotoskrivare Det går inte

sosofie: Gillar oxå jornalingen, och att du valt att placera många små kort på rad l'ängst ner

paxie: fina los du gjorde igår Och vad kul att din syster oxå är fast i träsket

kanskesnart: Jag gillar din Lissabon starkt!!
  • jenn79
    sosofie: Om du ändå vill ha en "ram" runt korten så kan du måla med akrylfärg eller rita en ram med penna på kortet
  • jenn79
    jen: Tur du har en så bra sambo Då fick min oxå fart under fötterna

Jättesnygga LO´s du gjort!!

Jag ska ta tag i och fota mina som samlats på hög nu när jag oxå har en bra kamera !!
  • jenn79
    helenaj: kul med alla korten på din son! Jag har oxå gjort en sån LO

johanna: Snyggt!!
  • jenn79
    claudia och mamma i småland: Märkligt! Alla inloggade på FL ska kunna se Fundersam, har ingen aning om varför det inte går då

jen82: Bra
  • jenn79
    Bark skrev 2007-04-09 15:31:52 följande:
    Jag är SÅ sugen på att scrapa. Men vill spara mina bilder tills imorgon då två vänner kommer på scrap-dejt till mej!! Så jag fick ställa mig och baka bullar i stället.Vad gör ni när ni är så scrap-sugna och vill "spara" er??Själv har jag letat skisser samlat ihop foton och bakat så allt är klart tills imorgon, men som sagt vad gör ni?? Mamma till Jasmine & Timmie
    Har såååå många kort som ligger på hög som abar väntar Men däremot kan jag bli enormt scrapp-sugen när maken är och tränar och jag har hand om Skruttis... Då brukar jag ägna mig åt att shoppa loss i fantasin och hitta bra skisser, så sitter jag och gör LO´n i huvudet tills jag kan sätta mig

vad fin och stilren Lo venezuela!!

och vem var det mer... Fundersam Bitte!! Snyggt!!! Kul att se dig mera här igen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket