• jenn79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

jen82 och BV: Precis!! Min make är oxå glad över att jag har en hobby som kostar lite, då han har dille på att köpa alla (onödiga) dataprylar som finns... Så vi brukar gå jämt upp

Snygga alster ni lagt in tjejjer!!! Och kul att få se det färdiga resultatet BV!!
  • jenn79

får oxå tillbaka på skatten, hurra!!! hela 5000!!! Men maken ska betala 6000.. Undrar om det rä ok att jag shoppar loss ändå

Sitter och sliter mitt hår... Hur tusan ska jag kunna välja papper hallå!! jag skulle behöva vara miljonär!!!

cama: haha Emma är lika klånfingrig och hennes mamma lite väl shopping galen

malin ulrika: i någon scrapptidning såg jag en som hade gjrt en Lo med text HÖST; VINTER VÅR och SOMMAR, där varje bokstav var av ett kort. Förstår du hur jag menar..??!! Tyckte idén var kul så jag ska göra den ett tag!!

kanskesnart:skatteverket.se kan du titta om du har e-leg

• jenn79

Krya på sjuka barn!!

Fnyz: Vilken dag!! Men hoppas det blev bra ändå Och scrappskadad är man juh, en bra låda från en present blir en bra minnes ask

Ska kika runt på nya Lo´s Skulle ha suttit idag, men alla idéer jag haft under veckan försvann

• jenn79

vad snygga LO´s ni lyckade prestera igår

Jag låg och kramade toastolen istället

• jenn79

sjukt avis på alla som ska på mässa imorgon och de i sthlm som ska på STOR scrappträff!!!

jag själv "måste" passa dottra! Skulle ha gått på scrappträffen, men maken har fått beordrad övertid i helgen

Så jag sitter och tittar på alla fina Lo´s ni lägger ut!! I brist på annat

• jenn79

skumpis: som tröst får du känna och ha dig lite extra för mig med *lägger på minnet ang pengarna * Hoppas du kan sussa lite!! Det är jobbigt redan INNAN man är på mässa, fundera över vad man hmm, behöver (VILL) ha...

sol: hehe det vore något, Nä, jag kan inte jobba... Frugan ska på scrappträff Det är mycket övertdi just nu överhiud taget. osis fär mig! men hoppas du får kul!!!

• jenn79

ojojoj!! Här händer det grejjer!!

Stort grattis till DT-platser och vunna tävlingar Inte illa tjejjer!!

Och ikväll när Emmsan sover ska jag scrappa!! Jippie!!

Och givetvis ett stort fång  till alla som lägger ut sina Lo´s!! Jättefina och mycket inspiration man får

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket