• jenn79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

spännande det här med tävlingen ,

*rusar in til claudia*

• jenn79
    camasunary: åhhh Vad snygg!! läcker!!  *rörd* Hur mås det annars med dig??

kanskesnart: Den var så snygg!! *liftvarning* Och titeln var super, jag förstår din tanke MEN oftast är de träffande just de lite halvmediokra
  • jenn79
    Coursell skrev 2007-04-10 13:13:44 följande:
    Springer in med en liten fråga....skulle ni kunna tänka er att gå på homeparty med scrapgrejer?
    Det skulle jag gärna göra

matriark: Gillar att du har sytt på den!! Supersnyggt!!

Sydskåning - Jättefin ram!! jag har oxå gjortnågra ramar.. det var riktigt kul!!

sandra: *asg* vad kul att spara samtalet!!

• jenn79
    Matriark skrev 2007-04-10 15:07:06 följande:
    jenn79 skrev 2007-04-10 14:10:25 följande: matriark: Gillar att du har sytt på den!! Supersnyggt!!hihi, det har jag inte Tack för alla kommentarer
    hihi, då har du använt rubons eller??

mia: snyggt!!
  • jenn79
    Matriark skrev 2007-04-10 15:55:03 följande:
    jenn79 skrev 2007-04-10 15:53:58 följande: hihi, då har du använt rubons eller?? Nepp. Papperet är mönstrat så och det vid titeln är doodlat
    det ser man Tja Snyggt är det iaf
  • jenn79
    skumpis: jag vet faktiskrt inte MEN det borde funka med akrylfärg... Om man tvättar dom på en gång Fundersam
  • jenn79
    skumpis: Så kan det gå

Måste säga tack till alla som lämnat avtryck i mmin Gb Det jag tycker är så fascinerande är att man fastnar för olika Lo´s
  • jenn79
    bitte71 skrev 2007-04-14 13:21:56 följande:
    Det blev faktiskt en ny LO igår, när lillsmulan äntligen somnade: Jag velar lite om jag tycker den passar som "nyfödd"LO- kanske är lite för mörka och tråkiga färger? Jaja, risa och rosa gärna!
    Tycker den vart super som nyfödd Lo´s !!!

Jättefina andra LO´s oxå Ska se om jag kan få lite tid att scrappa ikväll Skulle fått setat i helgen men det rä så fint väder så jag vill inte vara inne!! Vi ska grilla så jag tänkte ta lite fina grillbilder idag
  • jenn79
    Camasunary skrev 2007-04-15 16:13:06 följande:
    Är det någon som är tävlingssugen??scraputmaningen.blogg.se har en skisstävling på gång med en skiss av Elsie Flannigan!!Supernajsigt pris också; ett hemligt Elsiepaket från Scrap It!!
    Jupp och jag har gort klart Lo´n tom Det märkliga är att det var så bra i huvudet, men inge bra resultat Så jag måste nog göra en till... Fundersam

Här pruduceras det som vanligt
  • jenn79

ojoj tjejjer!! vad bra att ni lägger upp så underbert snygga LO´s så jag får lite nya idéer

har insett att jag är scrapskadad... Alla annonser jag ser blir omgjorda till Lo´s i mitt huvud

• jenn79

Vad många som har bloggar Måste ta mig i kragen och lägga till dem i mina favoriter så jag hittar!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket