• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cheri

BV!! JAJA !! DU måste komma!!!! 24:e februari! ! EN lördag!

• claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-01-23 23:26:24 följande:
    Claudia - jag orkar inte alls.... Känner att jag drar mig fram på hörntänderna nu.... måste skärpa mig.Ang flocket - jag lovar att ha tävling så fort jag fått hem det!! Beställde igår, så det kan dröja till nästa helg....Den där stockholmsträffen...... är det nåt man borde känna till? Claud - ska snabbkika på BG-gallery.... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    den synen skulle jag vilja se... ah tack, gulle dig! Men typ "grow to blossom"?
    Cheri skrev 2007-01-23 23:27:42 följande:
    claudia79 .. vad var anledningen nu igen.. sambon jobbade?? Du måste ju komma !! Njah, det brukar inte vara så spännande för Svenska besökare.. men jag kommer ha en del scrapgrejjer till salu, paper piecings och andra templates.. en massa skisser gratis osv
    Ska bli kul att se...Mm jag får bearbeta honom lite mer...hämta tofflorna, blanda drinkar
  • Cheri

BV.. är dte din egen handstil på "bättre sent än aldrig?" Då kan jag tyvärr inte gilla dig..

• Cheri

finns ett discorum i lokalen de kan rocka loss i medans mamma leker med annat

• claudia79
    Cheri skrev 2007-01-23 23:35:17 följande:
    finns ett discorum i lokalen de kan rocka loss i medans mamma leker med annat
    haha men är det disco kanske jag kan va där och barnen scrappa?!Räcka ut tungan Eh nej du har väl sett min dotters konstnärliga talang när det gäller scrapsaker - tro mig! Du vill inte stå där och lämna tillbaka nyckeln till tanten som har hand om kvarterslokalen
  • Blue Vapor

Cheri - HAHAHAHAHAHAknappastdu..... neddu, fonten heter Susie´s Hand och kommer härifrån www.momscorner4kids.com

Claudia - ja det verkar som att man använder vilka enfärgade som helst, men då det kommer till patterned och dekos ska det vara BG.... i alla fall inte synas att de kommer nånannanstans ifrån....

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket