Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Månndjöö, månndjööö.. redan flera SIDOR på nya tråden!

Marajjah - TACK! Och fonten - ehm, på den "alldeles ny" är det nog.... japp, Carpenter, det stora i rubriken! Och den dubbla var alltså "Susie´s Hand" INTE min handstil, nej :-O

• Blue Vapor

Marajjah - det var så lite så! Ja visst finns det jättefina där!? Hittade såklart nån ny.....

Men Carpenter minns jag inte var jag hittade......

• Blue Vapor

Asrta1 - ähum, jag är inte bra på sånt du.... det funkar aldrig likadant för mig Men prova att bara flytta dem från "mina dokument" till där de ska ligga! Nämligen "Windows" och så "fonts". Om den har ett blågult verktyg på sig, och har ändelsen .zip - prova först att högerklicka och välj "extract files.." och så väljer du bara c: och Windows och Fonts i den rutan istället!

Jag TROR det ska funka!

• Blue Vapor

*ASG* Min kalv käkar bara mänskomat numera... fast det kvittar, den kalven käkade minsann inte av mig några gravidkilon inte!!! Lögn och förbannad dikt, det där! :-O

Fast hon har vaknat tio ggr den senaste timmen ändå Men nu ska jag smyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyga in och sova. Så man är pigg då vi kliver upp. Om sisådär 4,5 timme

• Blue Vapor

Efterlysning -
    Är det någon här som gjort en LO där fotona är satta som att de vore polaroidbilder? Jag lurar på en idé till nästa LO, men behöver lite inspiration först...... eller är det någon som löst "väldigt många bilder"-problemet på en LO på något roligt sätt?

• Blue Vapor

Fnyz - ÅH så fin den var!! Jag vet knappt själv hur jag menar, haha, men det där fick mig en bit på väg i alla fall

Ska kolla alla andra förslag sen också!! Måste bara äta lite först...... Och ja jag tänkte bläddra CK medan jag skyfflar mat

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket