• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • kanskesnart
    claudia79 skrev 2007-01-23 23:20:40 följande:
    kanskesnart skrev 2007-01-23 23:18:20 följande: MAMMSY skrev 2007-01-23 23:10:54 följande: Å hur fasen ska man kunna scrappa när man sitter å lipar til greys anatomy JAG BARA UNDRAR?????? (fasen att man blir så känslig när man fött barn)NajtiNajti Girlies ska upp 5.45 Huuuuuu Ja har inte fött barn, men jag lipade med Vilket avsnitt är det på i Sverige? Vad hände??
    En gravid tjej som dog efter en bilolycka (fast barnet överlevde) om man ska dra handlingen kort
  • Cheri

claudia.. nejnej.. lämna tillbaks nyckeln... det får DU göra

• claudia79
    Cheri skrev 2007-01-23 23:42:41 följande:
    claudia.. nejnej.. lämna tillbaks nyckeln... det får DU göra
    kanskesnart skrev 2007-01-23 23:40:47 följande:
    claudia79 skrev 2007-01-23 23:20:40 följande: kanskesnart skrev 2007-01-23 23:18:20 följande: MAMMSY skrev 2007-01-23 23:10:54 följande: Å hur fasen ska man kunna scrappa när man sitter å lipar til greys anatomy JAG BARA UNDRAR?????? (fasen att man blir så känslig när man fött barn)NajtiNajti Girlies ska upp 5.45 Huuuuuu Ja har inte fött barn, men jag lipade med Vilket avsnitt är det på i Sverige? Vad hände?? En gravid tjej som dog efter en bilolycka (fast barnet överlevde) om man ska dra handlingen kort
    Okej ja det tror jag jag sett..Åh va sugen jag blev på att kolla på Greys nu!! När Whilliam var nyfödd och Jacquline tyckte om att mysa framför barnkanalen på morgonen så brukade jag kolla ett avsnitt på datan, medans jag käkade frukost...ahh, nu får ni veta vilken lat morsa jag e
  • Blue Vapor

*gäsp*
    Äsch....... nu har jag missat min sovtid med 20 minuter.... aja, bäst man springer in i säng nudå! *dör*
    Jag får sån jobbig känsla när jag måste gå och lägga mig utan att ha uträttat nåt skoj i pysselväg Igår var jag tvungen att shoppa lite lite lite, för det harjag inte gjort på så himla länge *damm i plånkan* , och nu blev det lite blogg... Den nya LOn mal runt i bakhuvudet hela tiden, så den är ju i alla fall på gång!

Natti brudarna!

• claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-01-24 00:22:02 följande:
    *gäsp*Äsch....... nu har jag missat min sovtid med 20 minuter.... aja, bäst man springer in i säng nudå! *dör* Jag får sån jobbig känsla när jag måste gå och lägga mig utan att ha uträttat nåt skoj i pysselväg Igår var jag tvungen att shoppa lite lite lite, för det harjag inte gjort på så himla länge *damm i plånkan* , och nu blev det lite blogg... Den nya LOn mal runt i bakhuvudet hela tiden, så den är ju i alla fall på gång! Natti brudarna! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    *pust* tillbaka från långsammascrapparens.blog Var tvungen att kolla så det inte var nån utlottning upplagd Blir ju värsta hypen, BV! bara du inte kör skamgrepp typ" lifta AliE" eller nåt liknande Sov så gott min tusensköna!Kyss (Och nej jag försöker inte fjäska )
  • Minimalla

Cheri: för mig är det helt lugnt att ni pratar scrapträff i tråden. Vem vet, jag kanske blir så lockad att jag tar tåget och hälsar på er

• pylle

God morgon träsket.

Lägger upp en ny från mig igen nu som jag gjorde till Minneskattens skisstävling
    ville inte lägga in den innan hon lagt upp den på bloggen.
    Viktor 1 år.JPG

Gå in och tyck till vilken ni gillar bäst vet ja hon lottar ut ett presentkort på
    50 kronor.

• Emmixen

Nu har jag skickat min beställning till Magdas.. Längtar tills jag får den!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket