Blue Vapor skrev 2007-03-02 00:40:36 följande:
Claudia - jaaaaa nu är jag häääär Fast det är sådär bara. Är totalt off vad gäller allt skapande, så jag har bläddrat lite i mina senaste CKs här ikväll för att få lite nytt nys... och nu är jag uppe i inte mindre än FEM böcker jag vill ha! Designer's Eye for Scrapbooking - går att hitta på typ bokusDesigner's Eye: patterned papers - scrapshop eller från USA (dvs rätt dyrt jämförelsevis)Love Your Handwriting - går att hittaThe Journaler's Handbook - är slut på adlibris, hittar inte mer i SverigeMy Creative Companion 1 och 2 - jaha, där blev det t o m SEX styckna..... - 1 går att hitta, 2 - bara USA eller rätt dyrt från scrapshopVad blir det dååååråååå?Då borde man ju kunna få någonNÅGRA va?Tycker att man borde kunna få båda Designers Eye.... för nu hittade jag den nya till bra pris på Magdas.....Åsså ställa sig på bevakning på Journaler's handbook...Och köpa den första My Creative Companion..... till en början.-.....SUCK.Min blogg -
langsammascrapparen.blogspot.com/Köp du dem, läs dem och njut!! Berätta sen för mig vilka som är värda mina surt förvärvade mammapengslantar * Kom-si nya jobbet, med braaaa betalt, Ko-msi!!*

kanskesnart skrev 2007-03-02 00:48:00 följande:
Venezuela: Jättesnygg LO och va kul att kursen gick bra! Skulle inte tacka nej till att gå en av dina kurser själv Speciellt inte dina kort kurserClaudia: Förstår inte hur du inte kan va helt nöjd med den Men det förstår jag aldrig när det gäller dina LO:s! Alla är ju fantastiskaHar det lite tufft just nu så jag orkar knappt varken scrappa eller sitta vid datorn, men kikar in med jämna mellanrum och inspireras verkligen av allt fint ni visar upp, även om jag inte alltid skriver något om det!

Ja det var gulligt sagt av dig & kul om du tycker så