• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • M73

Vad katten gör man när man hittar ett foto som bara MÅSTE scrappas men man kommer inte på hur? Vänta antar jag men jag har ju inget tålamod...

• Johanna 79
    Tjohooo... är så glad!

Har idag fått en avi med posten. Så idag kan jag hämta mitt paket med min CRAFT ROBO som jag köpte på mässan! Så här ska testas ikväll, bäst att städa runt datan lite
  • Cia o krabaten

Johanna: Grattis till din Robban!!!

annika5064 skrev 2007-04-10 09:51:07 följande:
    claudia79 skrev 2007-04-09 22:28:13 följande: Jag är oxå nyfiken på vem som vann Men jag gjorde det inte iaf - inte för att jag är förvånad, men det var så "länge sen" ja gjorde de där LO:sarna, så jag skulle nog gjort dem annorlunda idag, trots allt så utvecklas man ju hela tiden i denna hobbyn och man köper fler saker Jag hade inte lagt upp den här innan, så här är min ena LO till tävlingen: Alltså, man undrar ju hur de layouter ser ut som kom med bland de 25, när denna inte kommer med???? Urtjusig!annika5064.blogg.se/
    Instämmer!

Tr3z: Kul att se dig igen
    Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • kanskesnart

Matriark: Läcker!

SandraK: Vilken härlig text

Johanna 79: Grattis!

Gjorde klart en LO igår (blev väldigt dåligt fotad, det är så mörkt ute här idag). Är liftad från en LO på twopeas (kommer inte ihåg namnet på den som gjort den). Blev halvnöjd med den. "Titeln" är ju urtrist, men efter att ha funderat i 3 dagar gav jag upp och skrev nåt bara

sommar tjejer

Lagt upp några nya kort i galleriet med (är ju dock ingen "stämplare" så de blir väldigt enkla)

Ha en fortsatt bra dag alla!

• annika5064
    kanskesnart skrev 2007-04-10 12:11:31 följande:
    Matriark: Läcker!SandraK: Vilken härlig textJohanna 79: Grattis!Gjorde klart en LO igår (blev väldigt dåligt fotad, det är så mörkt ute här idag). Är liftad från en LO på twopeas (kommer inte ihåg namnet på den som gjort den). Blev halvnöjd med den. "Titeln" är ju urtrist, men efter att ha funderat i 3 dagar gav jag upp och skrev nåt bara Lagt upp några nya kort i galleriet med (är ju dock ingen "stämplare" så de blir väldigt enkla)Ha en fortsatt bra dag alla!
    Förvånad Halvnöjd??? Den är ju bara sååå snygg coh titeln säger väl allt! Den här ska du vara helstolt över!!!
  • Matriark
    kanskesnart skrev 2007-04-10 12:11:31 följande:
    Matriark: Läcker!SandraK: Vilken härlig textJohanna 79: Grattis!Gjorde klart en LO igår (blev väldigt dåligt fotad, det är så mörkt ute här idag). Är liftad från en LO på twopeas (kommer inte ihåg namnet på den som gjort den). Blev halvnöjd med den. "Titeln" är ju urtrist, men efter att ha funderat i 3 dagar gav jag upp och skrev nåt bara Lagt upp några nya kort i galleriet med (är ju dock ingen "stämplare" så de blir väldigt enkla)Ha en fortsatt bra dag alla!
    Det fanns ingenting som var trist över den layouten. Jättesnygg!
  • kanskesnart

Åh, tack . Tyckte nog bara att den kändes lite "larvig" (titeln alltså) men de kanske inte gör nåt.

• Tjejtrazan

kanskesnart: Wow vilken supersnygg LO!!!!!!!! Allt är wow med den!!! Säger som Annika: den ska du vara heltstolt över

• Coursell

Springer in med en liten fråga....skulle ni kunna tänka er att gå på homeparty med scrapgrejer?

• FrökenFreja

Åh vilken postdag jag har haft idag!
    Jag fick hem ett nytt alfabet till min QK (Studio Classic), clear stamps Flourish 1 och en Journalers notebook.

Jag har inte haft någon scraplust på senaste tiden, men hoppas den återfinner sig nu med alla nya saker :)

kanskesnart: Din Lo är HELT och hållet UNDERBAR!!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket