kan 40 kvm för 2 persone räcka?
att bo i om man inte har barn, vi planerar husbygge och behöver en lgh ca 1 år, det är 40 kvm, det är havsutsikt och trädgård, det är ett stort rum och sovalkov, det är badrum och det är kök : )
att bo i om man inte har barn, vi planerar husbygge och behöver en lgh ca 1 år, det är 40 kvm, det är havsutsikt och trädgård, det är ett stort rum och sovalkov, det är badrum och det är kök : )
Det hade gått med min sambo.. men det gick i 1½ månad med mitt ex....
hur ser ert förhållande ut helt ärligt? Har ni bott ihop tidigare? hur jobbar ni?
hmm husbygge då har ni nog bott ihop tidigare.. PROBLEMET DÅ är att ni är vana vid 2,3 , 4 rum o kök.. o helt plötsligt ses ni hela tiden..
hmm ingen annan som ska svara?
Jag har bott på 46 kvm med mitt ex det gick bra,det bästa e om det finns ett rum som man kan stänga en dörr om så man kan vara ifred om man vill.Eran lägenhet låter ju jätte mysig ju!!
nej ej bott ihop tidigare, vi har ett underbart förhållande på 5 år snart : ) vi älskar varann och vill inget hellre än att bo ihop
Ser inte problemet med 40 kvm alls?
Jag tycker det helt beror på planlösning. Jag och sambon bodde på 41 kvm under två års tid utan problem. Men det var så pass bra planlösning, så det kändes större...
litet? vet ej bor i stort hus med föräldrarna nu, ej van vid lgh, klastorfobi??
Klart det går, har släkt som bor man, fru och ettåring på 40kvm. Har man dessutom trevlig utsikt går det ännu lättare