kan 40 kvm för 2 persone räcka?
att bo i om man inte har barn, vi planerar husbygge och behöver en lgh ca 1 år, det är 40 kvm, det är havsutsikt och trädgård, det är ett stort rum och sovalkov, det är badrum och det är kök : )
att bo i om man inte har barn, vi planerar husbygge och behöver en lgh ca 1 år, det är 40 kvm, det är havsutsikt och trädgård, det är ett stort rum och sovalkov, det är badrum och det är kök : )
Vi bodde i en tvåa på 40 kvm, och det var HEMSKT! Både han och jag kräver vårt utrymme, och vi givk varandra på nerverna totalt. Stod ut i åtta månader, sedan köpte vi vårt lilla hus på 104 kvm. Det var som en dröm! Nu får båda våra egon plats!
40kvm?
:S Nja jag o min sambo tyckte en 2a på 56kvm var för litet bara för oss 2.. ja skulle itne sätta mej i en 40kvm
Klart det går bra!
Jag har varit sambo både på 18 kvm och 24 kvm och det gick galant!
vi kan gå från varann också, han har ett helt eget företag 100 m bredvid, och jobbar mkt, precis som ja, så vi komemr ju aldrig gå varann på nerverna så sätt, utrymme har vi gott om då ändå : )
egentligen är de mer än 40 kvm, för det är snedtak. så de känns ju större, å trädgård också : )
vi bodde så innan Casper kom!
Gick kanonbra det!
vi bodde i en helårsinredd gäststuga i 2 år på 20kvm så jo det ska ni lätt klara....det gäller ju bara en kort tid
: ) vet man att det är i väntan på ett jätte stort hus sen så går de nog lättare känns de som, sen är det ju vid havet och ger en frihet : ) vi kommer mest sova och äta där liksom, annars jobbar vi båda mkt
Ja, eftersom det är tidsbegränsat. Annars skulle jag aldrig stå ut. Minsta jag bott på var 45 kvm, och då var jag ändå ensam - och det var precis att det funkade.
och såååå litet är det ju faktiskt inte, min förra lägenhet var på 38kvm och där kunde vi lätta ha bott 2 pers.