kan 40 kvm för 2 persone räcka?
att bo i om man inte har barn, vi planerar husbygge och behöver en lgh ca 1 år, det är 40 kvm, det är havsutsikt och trädgård, det är ett stort rum och sovalkov, det är badrum och det är kök : )
att bo i om man inte har barn, vi planerar husbygge och behöver en lgh ca 1 år, det är 40 kvm, det är havsutsikt och trädgård, det är ett stort rum och sovalkov, det är badrum och det är kök : )
1000 låter rimligt
jag badar varje dag hehe
vi bor i en etta på 40 kvm för min man flyttade in i min bostadsrätt,så vi har bott såhär i ca ett år och har köpt en trea nu..vi fick också barn nyligen så det som blev jobbigt var alla grejer man plötsligt hade.
men vi har delat av rummet men en gardin (rummet är rätt stort) och det har funkat.sen är det väl bara bra kanske ni kan spara en del pengar också
lycka till
tack!!
JAAAAA....jag och min kille bodde i en etta på 45 kvadrat i 5 år...gick huuuur bra som helst!!!!
Tyckte det va mysigt!!
Sen blev man gravid och flyttade till en trea på 90 kvadrat...nu e det bara mera att städa
; )
här har det funkat bra! bor i en etta på 42kvm med sambo och bebis..är det bara ett år så funkar det säkert jättebra
så länge det finns två olika rum man kan sitta i när man inte orkar med varandra så
Bott i en 2:a på 43kvm nu i 5 mån, går hur bra som helst.. Planerat att vi ska bo kvar i 2,5år till (studentlägenhet).
Helst ska man ha två rum, båda med varsin "aktivitet", typ att man har datorn i ena rummet och tv'n i andra (eller yogamattan eller vad det nu än är)... Nu har vi båda i samma och det blir lite slitigt ibland, lyssna på musik eller inte lyssna på musik, osv...
Vi bor tillfälligt på ca 37kvm. En tvåa med kokvrå. Det funkar men jag skulle gärna ha ett kök för det är där problemet är. Blir mycket färdigmat. Men vi har en boendekostnad på 2200kr/mån inkl allt. Vi bodde tidigare på 57,4kvm så vi har fått slänga mycket grejer.