• april

Rimstuga!

Tänkte försöka starta en rimstuga försöker att rima men det hakar upp sig ibland har bland annat köpt en klocka till min sambo det ända jag kommer på i rim till den är: Tid är viktigt och den är riktig.......

Igår hittade jag en riktig fest kjol till min syster på Sands utförsäljning för 500:- den hade kostat 3500:-. Min syster är lite av en märkes bög och är inte så förtjust i Kapphal så jag tänkte slå in packet i en kartong ifrån kapphal och rima typ: Detta är inte vad du tror men det är från en mor..... sen måste jag hitta på resten också!

Kan vi inte försöka hjälpa varandra att rimma jag har också köpt till min mamma en nyckelring, till min pappa och bror har jag köpt ett etui med pegar och grejor för golf.

• Svar på tråden Rimstuga!
  • april

Träningstopp: Kopierar lite från mitt förra rim

Träning i all ära, men svettig som f*n blir man om man får svära, du redan är en pingla men du kan riktigt mingla. när du stoltserar med din nya kropp är allting på topp.

• SandraJ

behöver hjälp med
    en morgonrock till mamma
    Presentkort på IKEA till min nyss fyllda 18 lillasyster
    kort på vår lilla familj till mor och farföräldrarna.

• april

SandraJ

Kort: Nu ni varje dag kan se och le, men bara för att ni nu fått detta måste jag också berätta, att ni fortfarande får försöka att oss besöka...

• april

SandraJ

Här kommer en till på Ikea presenkort: Nu är du myndig kanske du också är fyndig, för det är inte lätt att hitta ett hem, men kanske du gör det innan du fyller tjugofem. Nu kan du iallafall börja planera och på möbelvaruhus flanera....

• april

SandraJ

Här kommer en till på Ikea presenkort: Nu är du myndig kanske du också är fyndig, för det är inte lätt att hitta ett hem, men kanske du gör det innan du fyller tjugofem. Nu kan du iallafall börja planera och på möbelvaruhus flanera....

• Alina

Vad duktiga ni är, nu sätter jag mitt hopp till er.

Någon som kan rimma om en bomullströja från GANT?

• Trulls

nån som kan hjäpa mig med rim till en discokula till min lilla syster(18år) och en kaffebryggare till min mor(+ en inte omtyckt sambo, Fast det kanske inte riktigt hör till )

• SandraJ

april!>> den får det bli! Tackar!

• Alina

Jag hittade en kanonsida här på internet, julrim.nu, hur mycket rim som helst om allt möjligt

Svar på tråden Rimstuga!