• april

Rimstuga!

Tänkte försöka starta en rimstuga försöker att rima men det hakar upp sig ibland har bland annat köpt en klocka till min sambo det ända jag kommer på i rim till den är: Tid är viktigt och den är riktig.......

Igår hittade jag en riktig fest kjol till min syster på Sands utförsäljning för 500:- den hade kostat 3500:-. Min syster är lite av en märkes bög och är inte så förtjust i Kapphal så jag tänkte slå in packet i en kartong ifrån kapphal och rima typ: Detta är inte vad du tror men det är från en mor..... sen måste jag hitta på resten också!

Kan vi inte försöka hjälpa varandra att rimma jag har också köpt till min mamma en nyckelring, till min pappa och bror har jag köpt ett etui med pegar och grejor för golf.

• Svar på tråden Rimstuga!
  • april

Nu får jag sluta för idag ska julklapps handla mera, och pengar flera spendera. Kul när man kommer igång att rimma, det är nästan lika lätt som att simma... Ska fnula på lite fler rim under tiden!

• Snurrig

Gud vad ni är duktiga!!!!

Någon som har ett litet rim på lager på en dvd skiva? Har för över gamla filmer från 70 och 80 talet till en dvd skiva som föräldrarna ska få.

• Trulls

Här kommer ett annat ikea rim

Ett litet paket som är mycket inne,
    allt från plåt,läder,trä och linne.
    Det går att variera utav dess like,
    men bara från Ingvars rike..

• Bisquit

Trulls!! Fantastiskt med ikea rimmet.. Men bara från ingvars rike.
    Funderar nästan på att köpa ett ikea presentkort bara för att få använda rimmet.. *ler*

• Trulls

ingen som har ett rim på en diskokula till min syster?

• Tess76

Diskokula:
    Att slå klackarna i taket, är ingen idé,
    för där ska denna nu hänga, öppna får du se.

Äsch....tänker lite till...

• april

Trulls snor lite text av Magnus Uggla men kan du inte börja så här någonting: Det här är bästa grejen för värsta snygga tjejen, det är nog svårt att gissa, men när du har denna på blir det svårt att partajet missa..

• Snurrig

Puffar upp igen!
    Vill ha mer rim!

Svar på tråden Rimstuga!